واکنش تن هاگ به اعتراض بزرگ هواداران منچستریونایتد علیه گلیزرها

واکنش تن هاگ به اعتراض بزرگ هواداران منچستریونایتد علیه گلیزرها

پایگاه خبری فوتبالی -  اریک تن هاگ، این موضوع که اعتراضات هواداران یونایتد، در عملکرد تیمش در زمین بازی  اخلال ایجاد کرده است را رد کرد.

به گزارش فوتبالی، حدود 1000 نفر از طرفداران معترض شیاطین سرخ  در اعتراض به مالکان باشگاه راهپیمایی از مرکز شهر منچستر تا ورزشگاه اولدترافورد را پیش از بازی این تیم مقابل استون ویلا ترتیب دادند. برخی از طرفداران حتی تا دقیقه 18 ام بازی به نشانه اعتراض به 18 سال مالکیت گلیزر ها بر یونایتد، بیرون از ورزشگاه اولدترافورد ماندند. این اعتراض ها در حین بازی هم ادامه داشت در حالی که بازی با گل فرناندز به نفع یونایتدی ها تمام شد و جایگاه آن هارا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان محکم تر کرد.

تن هاگ در جواب این سوال که آیا این اعتراضات می‌تواند در بازی های باقی مانده تیمش تاثیر منفی بگذارد این گونه پاسخ داد: "ما واقعا حس کردیم که هواداران پشت ما هستند. پس ما باید تمرکزمان را روی موفقیتمان بگذاریم، زیرا این چیزی است که آن ها انتظار دارند و آن ها می‌توانند چنین انتظاری داشته باشند و باید روی ما حساب باز کنند و ما روی این موضوع تمرکز می‌کنیم. مطمئنم اگر عملکردی مانند عملکرد کل فصل مان ارائه دهیم هواداران پشت ما خواهند بود. اینجا مملو از انرژی است و میان بازیکنان و هوادارن ارتباط بسیار محکمی وجود دارد."

طرفداران یونایتد بار دیگر خواست خود را، که کناره‌گیری کامل گلیزر ها از مالکیت منچستر یونایتد است، را فریاد زدند، این اتفاق در حالی است که صحبت ها در باره انتقال مالکیت باشگاه هم‌چنان در جریان است. 

2102