واکنش منفی اوزیل و هررا به سوپرلیگ اروپا

واکنش منفی اوزیل و هررا به سوپرلیگ اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - تاسیس سوپرلیگ اروپا با واکنش های زیادی همراه شده است. یکی از اولین واکنش های منفی از جانب آندر هررا هافبک اسپانیایی منچسترسیتی است که بیانیه ای در صفحه توئیترش منتشر کرد و علیه 12 باشگاهی که تورنمنت جدید را تاسیس کردند، موضع گرفت.

به گزارش فوتبالی، هررا در بیانیه خودش نوشته است:" من عاشق فوتبال مردمی هستم، فوتبال هواداران و رویای دیدن این را دارم که تیم محبوبم مقابل تیم های بزرگ رقابت می کند. اگر سوپرلیگ پیش برود، این رویاها به اتمام می رسند، امیدهای هواداران تیم هایی که غول نیستند برای بردن درون زمین و رقابت در تورنمنت های بزرگ به فوتبال می رسند. عاشق فوتبال هستم و نمی توانم در این باره ساکت بمانم. می توان چمپیونزلیگ را بهبود بخشید اما نه این که ثروتمندان، شهری که ساختیم را بربایند، شهری که به معنی زیباترین ورزش کره زمین است."

از سویی دیگر مسعود اوزیل هافبک آلمانی اسبق آرسنال که حالا به فنرباغچه رفته هم در توئیتی نوشت:"هواداران با رویای بردن جام جهانی و لیگ قهرمانان اروپا بزرگ می شوند نه سوپرلیگ... هیجان بازیهای بزرگ فقط سالی یک یا دو بار رخ می دهند نه هر هفته. حقیقتا چیزی غیر از این برای هواداران فوتبال قابل درک نیست."

4125