گلیزرها همه را سر کار گذاشتند؛ منچستریونایتد به قطری‌ها فروخته نمی‌شود

گلیزرها همه را سر کار گذاشتند؛ منچستریونایتد به قطری‌ها فروخته نمی‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - پس از کش و قوس های بسیار، خانواده گلیزرد تصمیم گرفتند که منچستریونایتد را حفظ کنند و از فروش این باشگاه منصرف شده اند. هدف آنها این است که ارزش این باشگاه را دو برابر کنند و بعد از آن دوباره به فروش ان فکر کنند.

به گزارش فوتبالی، هواداران منچستریونایتد در هفته های اخیر آرزوی داشتن مالک جدیدی را داشتند چرا که خانواده گلیزر پس از 20 سال مالکیت شیاطین سرخ در اندیشه فروش این باشگاه بود.  یونایتد در اوایل دوران مالکان آمریکایی موفقیت های زیادی داشت اما در سالهای اخیر عملکرد این تیم به شدت ضعیف بوده است.

در حقیقت گلیزرها نتوانسته اند که از باشگاه یونایتد به خوبی مراقبت کنند و جدا از مسائل ورزشی از نظر ساختاری نیز این باشگاه دچار افت شده است. به طور مثال خانواده گلیزر از ورزشگاه اولدترافورد به خوبی مراقبت نکرده اند و به همین خاطر است که اولدترافورد که در کنار ومبلی بزرگ ترین ورزشگاه انگلیس است، بخشی از پیشنهاد میزبانی فدراسیون فوتبال انگلیس برای یورو 2028 نیست.

به نظر می رسد که خانواده گلیزر بیشتر از آن که پول به باشگاه یونایتد تزریق کنند، از این باشگاه پول خارج کرده اند و هزینه های نقل و انتقالات این تیم از طریق اسپانسرها انجام شده است نه از طریق حمایت مالکان.

در حالی که رقابت داغی برای فروش سهام منچستریونایتد شکل گرفته بود، حالا به نظر می رسد که همه چیز لغو شده است. در حقیقت مالکان یونایتد حالا به این نتیجه رسیده اند که به جای فروش سهام یونایتد، یک سرمایه گذار جدید پیدا کنند یا وام بگیرند.  خانواده گلیزر در نظر دارند که پیشنهاد پنج میلیاردی شیخ جاسم و سر جیم رتکلیف را رد کنند و امیدوار هستند که در سالهای آینده ارزش سهام باشگاهشان به ده میلیارد پوند برسد و بتوانند این باشگاه را با مبلغ بیشتری بفروشند. البته آنها برای این کار باید در زمینه تجهیزات باشگاهشان و همچنین نقل و انتقالات سرمایه گذاری بهتری داشته باشند.

4125