قول گلیزرها به هواداران منچستریونایتد: ما باید شنونده‌های بهتری شویم

قول گلیزرها به هواداران منچستریونایتد: ما باید شنونده‌های بهتری شویم

پایگاه خبری فوتبالی - جوئل گلیزر مالک باشگاه منچستریونایتد مدعی است که آن‌ها به دنبال راهی برای بهبود روابط خود با طرفداران این باشگاه هستند. 

به گزارش فوتبالی، چند روز پیش، یک نامه‌ای مبنی بر اعتراض هواداران از نحوه مدیریت گلیزرها به این خانواده آمریکایی ارسال شد. حال جوئل گلیزر مالک مشترک باشگاه منچستریونایتد در جواب آن نامه به انجمن هواداران منچستریونایتد قول سرمایه گذاری برای بهبود تیم و ایجاد راه ارتباطی بهتر میان آن‌ها و هواداران داد.

جوئل گلیزر در نامه‌اش نوشت: "برای نامه‌ای که در روز سی آپریل فرستادید، تشکر می‌کنم. من موارد ذکر شده را به دقت مطالعه کردم و عشق و علاقه شما به باشگاه، کاملا روشن بود. من می‌خواهم از خدمات شما به مجمع هواداران، که می‌دانم یک کانال بسیار مهم برای مشاوره بین باشگاه و هواداران است، تشکر کنم. همان طور که پیش از این نیز گفته بودم، می‌خواهم اطمینان دهم و متعهد می‌شوم که این روابط را در آینده بهبود خواهیم بخشید."

"نامه پر از عشق شما، روح منحصر به فرد منچستریونایتد را تسخیر کرد. من شخصا با بخش‌هایی از این نامه، شرمنده و سرخورده شدم. می‌خواهم دوباره بابت اشتباهاتی که در خصوص سوپرلیگ کردیم، صادقانه عذرخواهی کنم. البته من نیاز به تغییر را تائید می‌کنم. می‌خواهم با شما به عنوان نهاد اصلی طرفداران، درباره طیف وسیعی از موضوعات مهم، از جمله مسابقاتی در آن حضور داریم، مشورت کنم."

ما همچنین اهمیت حضور هواداران را در تصمیم‌گیری‌مهم این باشگاه را درک می‌کنیم و برای بحث و گفت و گوهای سازنده در مورد چگون تقویت کردن این اصل، آماده هستیم."

4416