کومان: خودم را روی نیمکت فصل بعد بارسلونا می‌‌بینم

کومان: خودم را روی نیمکت فصل بعد بارسلونا می‌‌بینم

پایگاه خبری فوتبالی – رونالد کومان از اطمینان بابت شغلش در بارسلونا خبر داده است.

به گزارش فوتبالی، کومان پیش از دیدار مقابل ویارئال به خبرنگاران گفته: لاپورتا و همکاری با او؟ رئیس از روز اول حضورش به من اعتماد و حمایتش را نشان داد. تا زمانی که مخالف این مسئله رخ دهد من همان چیزها را می‌گویم. در اصل خودم را به عنوان مربی فصل بعد مبینیم. قراردادمان هم به همان صورت وجود دارد. اگر چنین چیزی وجود نداشته باشد پس باید صحبت کنیم.

سرمربی تیم بارسلونا درباره بازی مقابل شاگردان اونای امری گفته: مسئله اصلی برنده شدن است. چه برای ما و چه برای تیم‌های دیگر. فکر نمی‌کنم هیچ رقیبی در راه قهرمانی قوی‌تر از دیگر باشد. اگر برنده نشوید شانس کمتری برای قهرمانی در لالیگا دارید. فکر می‌کنم هر بازی سختی های خودش را دارد. این بازی هم سختی بیشتری نسبت به دیدارهای دیگر ندارد. بازی جذابی خواهد شد زیرا ویارئال به خوبی بازی می‌کند و کیفیت خوبی دارد.

کومان درباره خستگی بازیکنان اصلی که کمتر استراحت می‌کنند گفت: این مسئله من را نگران نمی‌کند زیرا آمار آن‌ بازیکنان را در اختیار داریم. بازیکنان ما خیلی بازی کرده‌اند اما به خوبی بازپروری می‌شوند. بازیکنان همیشه در فرم خوبی برای شروع مسابقه هستند. برخی اوقات به اندازه کافی استراحت وجود ندارد اما باید زمان شروع بازی‌ها را قبول کنیم. برخلاف انتقادات، زمان بازی ها تغییر نمی‌کند و ما باید این مسئله قبول کنیم.

1101