تمجید رونالد کومان از پدیده آمریکایی بارسلونا

تمجید رونالد کومان از پدیده آمریکایی بارسلونا

خبرگزاری فوتبالی - رونالد کومان سرمربی هلندی بارسلونا در مورد پیروزی تیمش در بازی دوستانه مقابل خیرونا با نتیجه سه بر یک صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، کومان در پایان بازی با شبکه بارسلونا صحبت کرد و گفت:" مقابل تیمی بازی کردیم که از ناستیک بهتر بازی می کرد و بازی دوستانه بهتری را داشتیم. تمرینات بیشتری را انجام داده ایم و برخی بازیکنان دقایق بیشتری بازی کردند. سعی می کنم بهترین خط حمله ممکن را بچینم. تغییرات احتمالی وجود دارد. گزینه های زیادی وجود دارد که باید استفاده کنیم. از نظر بدنی شرایط خوبی داریم. بازیکنان 70 دقیقه خوب را داشتند و شنبه هم 90 دقیقه بازی کرده بودیم. کمی خسته بودیم. سعی می کنیم که تا هفته آینده کاملا از نظر ذهنی و بدنی آماده شویم. "

وی با تمجید از کنراد دلافوئنته، بازیکن جوان و آمریکایی آکادمی بارسلونا گفت:" می دانیم که بازیکنان جوان خیلی خوبی داریم. تمرین کردن در بالاترین سطح وبازیهای دوستانه به ما کمک می کند. اگر بخواهم به بازیکن جوانی به صورت ویژه اشاره کنم می توانم به کنراد اشاره کنم که از عملکردش خیلی راضی هستم. البته ریکی پوچ و پدری هم خیلی خوب هستند و آینده درخشانی پیش رو دارند."

کومان در مورد آینده لوئیز سوارز بیان کرد:" اگر در تیم بماند یکی از اعضای ما خواهد بود. صبح با او صحبت کردم . هنوز نمی دانم که می ماند یا می رود." و در مورد کوتینیو گفت:"فیلیپه خیلی خوب تمرین می کند. روحیه خیلی بالایی دارد، کیفیت بالایی دارد و خیلی خوب بازی می کند. همه بازیکنان به حمایت مربی نیاز دارند."

4125