رونالد کومان: هیچ تماسی بین من و بارسلونا صورت نگرفته است

رونالد کومان: هیچ تماسی بین من و بارسلونا صورت نگرفته است

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیر برنامه های سابق رونالد کومان چندی پیش عنوان کرده بود که موکلش یکی از گزینه های مربیگری بارسلونا در فصل آینده خواهد بود.

به گزارش وبسایت نود، شایعات متعددی پیرامون سرمربی فصل آینده بارسلونا به گوش می رسد، لوییز انریکه هنوز قرارداد خود را با این باشگاه تمدید نکرده است هر روز نشریات مختلف مربیان متفاوتی را در ارتباط با بارسلونا معرفی می کنند. عصر پنجشنبه وبسایت اسکای اسپورتس از رونالد کومان به عنوان گزینه قطعی بارسلونا برای سرمربیگری این تیم در فصل آینده نام برده بود تا در صورتیکه لوییز انریکه به همکاری خود با این باشگاه خاتمه دهد، این مربی هلندی جانشین او شود. علاوه بر این مدیر برنامه های سابق کومان نیز از او به عنوان گزینه مورد نظر بارسلونا یاد کرده بود با این حال کومان در مصاحبه با نشریه Sport هرگونه تماس با بارسلونا را تکذیب کرد:

مدیر برنامه های سابق من اطلاعات درستی نداده است، هیچگونه مذاکره و تماسی با بارسلونا نداشته ام. نشریات همیشه اعلام کرده اند که با بارسلونا در تماس هستم و این اتفاق در گذشته، حال و آینده نیز وجود داشته و خواهد داشت اما در حال حاضر هیچ تماسی با بارسلونا نداشته ام.

1899