آیا لیگ قهرمانان و لیگ اروپا به حالت تعلیق در خواهند آمد؟

آیا لیگ قهرمانان و لیگ اروپا به حالت تعلیق در خواهند آمد؟

پایگاه خبری فوتبالی - شوک بزرگی در حال وارد شدن به دنیای فوتبال است. 

به گزارش فوتبالی، ساعاتی پیش رسما تاسیس سوپرلیگ اعلام شد و فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید نیز به عنوان رئیس این لیگ معرفی شد. 12 تا تیم موافقت خود را با حضور در این لیگ اعلام کردند. تیم‌های رئال مادرید، منچسترسیتی، بارسلونا، آرسنال، اتلتیکومادرید، لیورپول، چلسی، اینتر میلان، آث میلان، تاتنهام، یوونتوس، منچستریونایتد در سوپر لیگ حضور خواهند داشت. 

مسئولین یوفا معتقد هستند که این باشگاه‌ها قوانین را زیر پا گذاشته‌اند و عملا از اتحادیه باشگاه‌های اروپا خارج شده‌اند. حال شایعاتی مبنی بر به تعلیق در آمدن لیگ قهرمانان و لیگ اروپا تا اطلاع ثانوی به گوش می‌رسد. در این باره فابریزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی گفت: "هنوز چیزی به طور رسمی تائید یا تکذیب نشده است. هنوز کسی نمی‌داند که آیا لیگ قهرمانان و لیگ اروپا به تعلیق در خواهند آمد یا نه. هنوز تصمیمی در این باره گرفته نشده است. در ساعات آینده مسئولین یوفا جلسه‌ای برگزار خواهند کرد و در آن‌جا تصمیم خواهند گرفت."

گفتنی است که در ابتدا باشگاه‌هایی مثل بروسیا دورتموند، بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن با این تصمیم مخالفت کردند. در ادامه شایعاتی مبنی بر قهرمانی پاری سن ژرمن در صورت به تعلیق در آمدن لیگ قهرمانان به گوش می‌رسد. 

4416