شایعه روز؛ تعلیق لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا پس از یک هشتم

شایعه روز؛ تعلیق لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا پس از یک هشتم

پایگاه خبری فوتبالی - شاید لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا با پایان مرحله یک هشتم نهایی به علت شیوع ویروس کرونا تعلیق شود.

به گزارش فوتبالی، این هفته و هفته آینده دو تورنمنت بزرگ اروپایی برگزار خواهند شد و برخی بازیها پشت درهای بسته و بدون تماشاگر برگزار می شوند. حالا برخی رسانه های اسپانیایی ادعا کرده اند که شاید بعد از پایان مرحله یک هشتم، هر دو تورنمنت تا اطلاع ثانوی معلق شود.

رادیو کاتالونیا گزارش داده است که یوفا در حال حاضر در حال بررسی معیارهای مختلف است و از کارشناسان مختلف مشورت می گیرد بازیهای زیادی در این دو هفته نظیر ناپولی- بارسلونا، والنسیا - آتالانتا، پی اس جی - دورتموند بدون تماشاگر برگزار می شود.

یوفا علاقه چندانی به برگزاری تورنمنت های بزرگ بدون تماشاگر ندارد چرا که هواداران و تماشاگران روح فوتبال را تشکیل می دهند و غیبت آنها باعث خواهد شد تا بخش زیادی از جذابیت بازیها کاهش یابند و هیجان خود را از دست بدهند.

بازیهای مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا بعد از پایان مسابقات ملی و در هفته سوم فروردین برگزار خواهد شد و باید دید که یوفا در آن زمان با توجه به شیوع بیماری کرونا چه تصمیمی می گیرد. در حال حاضر بازیهای لیگ های فرانسه و اسپانیا بدون تماشاگر برگزار می شود و مسابقات فوتبال در ایتالیا لغو شده است.