شیوع دوباره کرونا در لیسبون؛ لیگ قهرمانان اروپا جای دیگری برگزار می‌شود؟

شیوع دوباره کرونا در لیسبون؛ لیگ قهرمانان اروپا جای دیگری برگزار می‌شود؟

خبرگزاری فوتبالی – ممکن است محل برگزاری مراحل باقی مانده لیگ قهرمانان اروپا تغییر کند.
به گزارش فوتبالی، با شیوع کرونا و تعطیلی فوتبال،‌ لیگ قهرمانان اروپا هم نیمه‌کاره ماند. این رقابت‌ها تا مرحله یک هشتم نهایی پیش رفته بود و نیمی از بازی‌های این مرحله هم انجام شده بود اما ناگهان به دلیل تعطیلی فوتبالی،‌ این رقابت‌ها هم تعطیل شد و همه در انتظار تصمیم یوفا برای ادامه این رقابت‌ها بودند.
پس از کش و قوس‌های فراوان اعلام شد دیدارهای باقی مانده از این مسابقات در شهر لیسبون پرتغال برگزار می‌شود و ادامه رقابت‌ها به صورت تک حذفی برگزار خواهد شد و دیگر رفت  برگشتی در کار نخواهد بود. تمام این مسابقات هم در لیسبون پرتغال برگزار می‌شود اما حالا خبر رسیده با توجه به قرنطینه شدن ۱۹ منطقه از ۲۴ منطقه شهر لیسبون، ممکن است باز هم برگزاری این رقابت‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.
کشور پرتغال در زمینه مقابل با کرونا شرایطی بدتر از ایتالیا و اسپانیا را تجربه نمی‌کند اما مسئولین و دولت این کشور می‌خواهند از شیوع دوباره این ویروس جلوگیری کند و به همین دلیل قوانین جدیدی در این رابطه وضع کنند. از ۳۱۱ مورد جدید ابتلا به این ویروس در پرتغال،‌ تعداد زیادی از این افراد در شهر لیسبون هستند.
برای انجام مراحل پایانی لیگ قهرمانان، شهر مادرید هم نامزد بود اما لیسبون انتخاب شد. لیسبونی که حالا با توجه به اینکه ۷۷ درصد از متبلایان جدید به کرونا در پرتغال به این شهر تعلق دارند، دیگر امنیت خود را از دست داده است.

1101