واکنش یوفا به شایعه تغییر محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا

واکنش یوفا به شایعه تغییر محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - روز گذشته اخبار و شایعاتی منتشر شد مبنی بر این که یوفا قرار است محل برگزاری فینال این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را تغییر دهد و آن را از استانبول در کشور ترکیه به یک محل دیگر منتقل کند.

به گزارش فوتبالی، در حقیقت روزنامه دیلی میل این شایعه را ایجاد کرده بود که یوفا قرار است محل برگزاری فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را از شهر استانبول در کشور ترکیه، به شهر لیسبون در کشور پرتغال منتقل کند. علت این قضیه این بود که گفته شده بود به خاطر انتخابات ترکیه، یوفا این نگرانی را دارد که نا آرامی هایی در کشور ترکیه رخ دهد و این قضیه روی امنیت برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا تاثیر بگذارد.

اما اکنون یوفا به طور رسمی تایید کرده است که قصد ندارد محل برگزاری فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را تغییر دهد و همان طور که از قبل و طبق برنامه ریزی اعلام شده بود، فینال فصل 2022/23 از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا قرار است در روز بیستم خرداد ماه در شهر استانبول در کشور ترکیه برگزار شود و یوفا در برنامه ریزی های خود برای محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا تغییری ایجاد نخواهد کرد.

1470