دستمزد یک سال هافبک 20 ساله بایرن مونیخ برابر با دستمزد دو روز لواندوفسکی

دستمزد یک سال هافبک 20 ساله بایرن مونیخ برابر با دستمزد دو روز لواندوفسکی

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی در سالهای اخیر به شخصیت مهمی در بایرن مونیخ تبدیل شده است. مهاجم لهستانی در ترکیب باواریایی ها می درخشد و در کسب شش جام توسط بایرن مونیخ نقش مهمی داشت.

به گزارش فوتبالی، لواندوفسکی و نویر پردرآمدترین بازیکنان بایرن مونیخ هستند که هفته ای 1.7 میلیون یورو دریافت می کنند. اما در سمت دیگر ماجرا می توان به تیاگو دانتاس اشاره کرد. این هافبک جوان که قرضی از بنفیکا به بایرن ملحق شده هفته ای هشت هزار یورو دریافت می کند. یعنی لواندوفسکی در عرض دو روز، دستمزد یک فصل وی را دریافت می کند!

البته قطعا افتخارات، تجربه و سابقه لواندوفسکی با این بازیکن جوان قابل مقایسه نیست. روبرت هشت جام بوندسلیگا، چهار جام حذفی و پنج سوپرجام کسب کرده اما تیاگو 20 ساله که به نظر می رسد نتوانسته در برنامه های تیم آلمانی خود را جای بدهد، در پایان فصل به لیسبون باز خواهد گشت تا به کارش در فوتبال پرتغال ادامه بدهد. به هر صورت مقایسه دستمزد لوا و این مهاجم جوان در نوع خود جالب بود.

بایرن پس از ناکامی در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا باید همه تمرکز خود را روی بوندسلیگا بگذارد تا فصل را بدون جام به پایان نبرد.

4125