رکورد گلزنی لواندوفسکی برای اولین بار در تاریخ بوندسلیگا

رکورد گلزنی لواندوفسکی برای اولین بار در تاریخ بوندسلیگا

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ، اخیرا تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان جهان شده است. او در سال 2020 جایزه‌ی توپ طلا را به عنوان بهترین بازیکن جهان از آن خود کرد چرا که در این همه چیز برده بود، از چمپیونزلیگ و جام حذفی آلمان گرفته تا بوندسلیگا. لواندوفسکی همچنین عملکرد فردی خوبی هم در این مسیر داشت و گل های زیادی به ثمر رسانده بود او به تازگی رکورد جدیدی را ثبت کرده است که در تاریخ بوندسلیگا بی سابقه بوده.

به گزارش فوتبالی، رابرت لواندوفسکی بدون شک یکی از بهترین بازیکنان بوندسلیگا است. او تاکنون 21 گل در رقابت‌های این فصل لیگ آلمان به ثمر رسانده است و یک رکورد منحصر به فرد را به نام خود ثبت کرده است. در واقع او پیش‌تر با رکورد گرد مولر شریک شده بود که تنها بازیکنان تاریخ لیگ آلمان بودند که پس از گذشت 15 بازی از این لیگ 20 گل به ثمر رساندند اما اکنون روبرت لواندوفسکی یک رکورد را به نام خود ثبت کرده است و آن هم این است که تبدیل به تنها بازیکن تاریخ لیگ آلمان شده که پس از گذشت 16 بازی 21 گل به ثمر می‌رساند.

در هر صورت باید دید که مهاجم لهستانی این روند خوب خود را تا چه زمانی ادامه خواهد داد و به چه شکلی در بازی های بعدی بایرن مونیخ عمل خواهد کرد.

1470