واکنش روبرت لواندوفسکی نسبت به رکوردشکنی هری کین در بوندسلیگا

واکنش روبرت لواندوفسکی نسبت به رکوردشکنی هری کین در بوندسلیگا

پایگاه خبری فوتبالی- روبرت لواندوفسکی در آخرین مصاحبه خود نسبت به احتمال رکوردشکنی هری کین در این فصل واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، هری کین در این فصل عملکرد درخشانی در بایرن مونیخ داشته است. این بازیکن اگر در 9 بازی بعدی خود در بوندسلیگا 12 گل به ثمر برساند، از رکورد روبرت لواندوفسکی عبور می‌کند و تبدیل به بازیکنی می‌شود که بیشترین گل را در یک فصل در بوندسلیگا زده است.

حالا لواندوفسکی، ستاره سابق بایرن مونیخ نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد. در آخرین مصاحبه ستاره لهستانی، خبرنگار از او پرسید: «به‌نظر می‌رسد از رکوردها نمی‌ترسی؛ اما چند سال قبل رکورد گلزنی گرد مولر در بوندسلیگا را زدی و حالا هری کین به آن نزدیک شده است؛ آیا با توماس مولر تماس گرفته‌ای تا از او بخواهی کمتر برای کین پاس گل بدهد؟! آیا مقداری احساس خطر نمی‌کنی؟»

لواندوفسکی در این باره گفت: «نه. باید بگویم که شرایط مقداری متفاوت است. من در آن فصل طی ۲۹ بازی، ۴۱ گل زدم. پس از دنبال کردن روند گلزنی هری، نگاهی به آمار خودم انداختم و متوجه شدم که طی ۲۹ بازی این کار را کرده بودم. باید بگویم که باعث شد حتی بیش از پیش به رکورد خودم افتخار کنم. بنابراین دید من بیشتر از این زاویه بوده است، تا این که بخواهم به این فکر کنم که آیا آن رکورد شکسته می‌شود یا نه. ثبت این رکورد کار آسانی نیست ولی هنوز بازی‌هایی در این فصل باقی مانده است و هری هم گل‌های زیادی به ثمر رساند. ولی افتخار من این است که این رکورد را طی ۲۹ بازی به ثبت رساندم. نمی‌دانم آیا کین موفق به انجام این کار خواهد شد یا نه.»

1428