بایرن مونیخ قهرمان بوندسلیگا شد؛ جام 29 برای باواریایی ها

بایرن مونیخ قهرمان بوندسلیگا شد؛ جام 29 برای باواریایی ها

خبرگزاری فوتبالی - بایرن مونیخ با تک گل رابرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی خود با نتیجه یک بر صفر مقابل وردربرمن پیروز شد تا در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ آلمان قهرمانی خود را قطعی کند.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ همچون هفته گذشته فقط به یک گل نیاز داشت تا قهرمان شود. بدین ترتیب باواریایی ها برای بیست و نهمین بار قهرمان بوندسلیگا شدند تا همچون سالهای اخیر جام را بالای سر خود ببرند.

رابرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی و آقای گل بوندسلیگا توانست گلی دیگر را اضافه کند تا هم به کفش طلا امیدوار باشد و هم به آقای گلی لیگ آلمان.

بوندسلیگا

بدین ترتیب پس از آن که پی اس جی به علت نیمه تمام ماندن لیگ فرانسه توانست قهرمان مسابقات شود حالا بایرن مونیخ اولین تیمی است که در لیگ های بزرگ در شرایط قانونی به قهرمان رسیده است. باواریایی ها در حال حاضر شانس زیادی برای کسب دو جام دیگر دارند. بایرن مونیخ به فینال جام حذفی رسیده و باید در روز 14 تیر مقابل لورکوزن بازی کند و در لیگ قهرمانان اروپا نیز با توجه به پیروزی دور رفت مقابل چلسی به نظر می رسد که صعودشان به مرحله یک چهارم نهایی قطعی است و فلیک امیدوار است که دوباره سه گانه را تکمیل کند و خاطره هاینکس را تکرار کند.

بایرن مونیخ بدین ترتیب به روند قهرمانی های پیاپی خود در بوندسلیگا ادامه داد. آنها از سال 2013 تا کنون همیشه قهرمان لیگ آلمان شده اند.