عکس؛ آلبای تازه متولد شده مهاجم بارسلونا در آستانه ال کلاسیکو!

عکس؛ آلبای تازه متولد شده مهاجم بارسلونا در آستانه ال کلاسیکو!

پایگاه خبری فوتبالی - آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی باشگاه بارسلونا، به تازگی تولد سومین فرزند خود را هم جشن گرفته است. او صاحب یک فرزند پسر شده و نکته‌ی جالب اینکه این فرزند او هم دقیقا مثل دو فرزند قبلی آنتوان گریزمان در تاریخ 8 آوریل به دنیا آمده است. یعنی اینکه هر سه بچه‌ی آنتوان گریزمان در یک روز به دنیا آمده‌اند و گریزمان تولد هر سه فرزندش را هر ساله در یک روز جشن خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، آنتوان گریزمان در استوری های صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام رسما اعلام کرد که فرزند جدیدش امروز متولد شده و نام او را آلبا گذاشته است. این پسر سومین بچه‌ی این مهاجم فرانسوی است که او هم مانند دو بچه‌ی قبلی در تاریخ 8 آوریل به دنیا آمده است.

در اولین تصویری که از این بچه منتشر شده، چهره‌ی او به طور کامل مشخص نیست و بخشی از صورت و بخشی از دست هایش مشخص است و چیزی که در این عکس پیداست تنها بخشی از آلبا، پسر جدید آنتوان گریزمن است.

مهاجم فرانسوی بارسلونا انتقادات زیادی را در جمع آبی و اناری پوشان تحمل کرده اما به مرور عملکردش بهتر شده است و باید دید که در ترکیب بارسا مقابل رئال مادرید قرار خواهد گرفت یا نه. او با تولد فرزندش روحیه‌ای تازه در آستانه ال کلاسیکو گرفته است.

1470