گرینوود پس از برد: عقب افتادیم اما نگران نبودیم؛ کیفیت‌مان را می‌دانستیم!

گرینوود پس از برد: عقب افتادیم اما نگران نبودیم؛ کیفیت‌مان را می‌دانستیم!

پایگاه خبری فوتبالی – میسون گرینوود اعلام کرده بازیکنان منچستر یونایتد با وجود عقب افتادن از برایتون در نیمه اول هیچ نگرانی بابت ادامه کار نداشتند.

به گزارش فوتبالی، گرینوود پس از بازی منچستریونایتد مقابل برایتون به خبرنگاران گفته: این گل باعث شد اعتماد به نفسم افزایش پیدا کند. من در لیگ برتر خیلی گل نزده‌ام. امشب با یک ضربه سر گل زدم که مدت‌ها روی آن پشت صحنه کار کردم.

این گل، دومین گل گرینوود در لیگ برتر بود که در مجموع ۴۰ بازی امسالش برای منچستر تعداد گل‌هایش را به ۶ رساند.

گرینوود درباره بازی شب گذشته گفته: شب سختی بود. زمانی که حریف گل اول را به ثمر رساند می‌دانستیم که باید به سرعت واکنش نشان دهیم و بهتر بازی کنیم. همه در نیمه دوم هیجان‌زده بودند. فکر نمی‌کنم شروع خوبی داشتیم اما می‌دانستیم که باید موتورمان را روشن کنیم و متمرکز باشیم. ۳ امتیاز خوبی کسب کردیم. زمانی که توپ را در اختیار داشتیم بازیکنان زیادی از حریف بین توپ و دروازه‌شان قرار داشتند. به همین دلیل باید خلاقیت به خرج می‌دادیم. برایتون شایسته دریافت اعتبار است. آن‌ها گل اول را به ثمر رساندند و به خوبی دفاع کردند. ما باید خط دفاع‌شان را می‌شکستیم و این کار را هم کردیم. نگران نبودیم. می‌دانستیم که چه کیفیتی داریم. همه  سرهای‌شان را بالا نگه داشتند.

1101