پدری: راموس به گرمی از من در تیم ملی استقبال کرد/ تنبلی باعث شده گواهینامه نگیرم!

پدری: راموس به گرمی از من در تیم ملی استقبال کرد/ تنبلی باعث شده گواهینامه نگیرم!

پایگاه خبری فوتبالی – هافبک مهاجم جدید بارسلونا حرف‌های جدید خود را بیان کرد.

به گزارش فوتبالی، پدری در بازی‌های امسال بارسلونا یک ستاره بوده. او اخیرا در گفت و گو با مارکا حرف‌های جالبی بیان کرده است که بخش‌هایی از آن را با هم می‌خوانیم:

*حضور در اردوی تیم ملی عالی بود. همه هم تیمی‌ها را دیدم و همه چیز خوب آغاز شد. یا آن‌ها را از تلویزیون دیده‌ام یا کنار آن‌ها بازی کرده‌ام اما همه به گرمی از من استقبال کردند. هنوز نتوانسته‌ام خیلی با انریکه صحبت کنم.

*راموس به عنوان کاپیتان با من به گرمی صحبت کرد و گفت از این تجربه لذت که برای هر بازیکن خاص است لذت ببرم.

* در انتظار دعوت به تیم ملی بودم اما مطمئن نبودم سرمربی من را دعوت کند زیرا تصمیم با او بود. خوش‌شانسم که اینجا هستم و می‌‌خواهم از آن لذت ببرم.

*لباس اولین بازی‌ام را به برادرم می‌دهم و همیشه این را گفته‌ام! او همواره کنار من است.

* به خانواده‌ام مدیونم. مخصوصا به خاطر ارزش‌هایی که به من در زمان کودکی آموختند. برادرم همیشه کنارم بوده و والدینم همیشه‌ به من نصیحت می‌کنند. برادرم در خانه است و با من زندگی می‌کند. او همیشه به من نصیحت می‌کند. آشپزی او فوق‌العاده است و هیچ شکایتی درباره آن ندارم!

*زندگی‌ام دربارسلونا شبیه به زندگی‌ام در لاس پالماس است. خیلی دوست ندارم بیرن بروم و ترجیح می‌دهم در خانه بمانم. کنار دوستانم باشم و کنار خانواده.

* در حال تلاش برای کسب گواهینامه هستم اما برای من سخت است که امتحان بدهم. اندکی در این زمینه تنبل هستم اما باید این مسئله را حل کنم.

* بازی کنار مسی؟ از آن لذت می‌برم. هر روز او را می‌بینم و از حرکاتش لذت می‌برم. اینکه کنار او لحظاتم را می‌گذرانم باورنکردنی است. در زمین دنبال او می‌گردم زیرا او همیشه می‌داند چه کاری انجام دهد. تا به حال به او گفته‌ام سال دیگر هم در بارسلونا بماند؟ امیدوارم بماند. تصمیم با اوست. این یک تصمیم شخصی است و خودش باید تصمیم بگیرد.

*ال‌کلاسیکو؟ همیشه خاص است و امیدوارم بازی خوبی در پیش باشد.  بازیکنان به من گفته‌اند که بازی جلوی هواداران تفاوت دارد. نمی‌توانم برای بازی جلوی هواداران صبر کنم.

*حضور در والدبباس و تست در رئال مادرید؟ همیشه گفته‌ام که هوادار بارسلونا هستم و هیمشه می‌خواستم تا جایی که حالا هستم، باشم.

*مقایسه با اینیسیتا؟ به خاطر ندارم چه کسی اولین بار من را با او مقایسه کرد. باعث افتخار من است زیرا او یک بازیکن بی‌نظیر است. باید روی روند کاری‌ام تمرکز کنم و «پدری» باشم.

*هنوز مانند کودکی‌ام فوتبال بازی می‌کنم و زمانی که وارد زمین می‌شوم از فوتبال لذت می‌برم. شماره تلفنم تغییر کرده؟ خیر. هنوز همان شماره را دارم و تا جایی که بتوانم به پیام‌ها پاسخ می‌دهم.

1101