عکس؛ مثلث بارسایی‌ها در اردوی تیم ملی اسپانیا

عکس؛ مثلث بارسایی‌ها در اردوی تیم ملی اسپانیا

پایگاه خبری فوتبالی - اردو های تیم های ملی برای این فیفادی شروع شده است و به این ترتیب تیم های ملی مختلف خودشان را برای بازی هایی که در این مدت دارند، آماده می کنند.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی اسپانیا در حال حاضر سه بازیکن مهم از بارسلونا را در ترکیب خودش دارد که این بازیکن ها دنی اولمو، پدری و لامین یامال هستند. این سه بازیکن به اردوی تیم ملی اسپانیا رفته اند و خودشان را برای بازی های پیش روی اسپانیا آماده می کنند و به نظر می رسد که توسط دلافوئنته درون ترکیب اصلی ماتادور ها نیز قرار بگیرند.

دنی اولمو، پدری و لامین یامال، هنگام ورود به اردوی تیم ملی اسپانیا، در کنار هم عکس گرفته اند و به این ترتیب مثلث بارسایی های اردوی اسپانیا را تشکیل داده اند.

تیم ملی اسپانیا در این فیفادی قرار است که با تیم ملی صربستان و با تیم ملی سوییس روبرو شود و به این ترتیب بازی اول و بازی دوم خود را در فصل تازه رقابت های لیگ ملت های اروپا انجام بدهد. تیم ملی اسپانیا قهرمان دوره قبلی لیگ ملت های اروپا است و به عنوان مدافع عنوان قهرمانی وارد این دوره از بازی ها می شود. تیم ملی اسپانیا قهرمان رقابت های یورو 2024 نیز شده است.

1471