رونمایی از خط حمله جدید پرسپولیس

رونمایی از خط حمله جدید پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی قرمزها خط حمله پرسپولیس را با تغییر نسبت به بازی های گذشته به مصاف مس نوین کرمان فرستاد.

به گزارش فوتبالی، بزرگ‌ترین آزمون پرسپولیس امروز در خط حمله این تیم است، جایی که یحیی گل محمدی ترجیح داده از زوج مهدی عبدی و مهدی مهدی خانی در ترکیب اصلی سود ببرد. زوجی که با توجه به شرایط جدید این تیم شاید آخرین فرصتی باشد که بتوانند شانس حضور فیکس در ترکیب را به دست بیاورند.

 با جذب مغانلو و بازگشت زودهنگام عیسی آل کثیر که محرومیت او رو به پایان است، اکنون عبدی و مهدی خانی باید به بهترین شکل از فرصت‌های خود سود ببرند تا این موقعیت بزرگ را از دست ندهند.

مهدی عبدی که بعد از محرومیت آل کثیر فرصت های زیادی در خط حمله قرمزها نصیب او شد و در بسیاری از بازی ها در ترکیب ثابت قرار می گرفت آخرین بار در بازی با فولاد گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند اما پس از ناکام ماند و به نیمکت منتقل شد و حالا در بازی جام حذفی یحیی گل محمدی او را به زمین فرستاده است.

حالا او چاره ای جز گلزنی به مس نوین نخواهد داشت چرا که با ادامه روند گل نزدن هایش شانس زیادی برای حضور در ترکیب قرمزها در حضور مغانلو و آل کثیر نخواهد داشت.

مهدی عبدی که عملکرد درخشانی در لیگ نوزدهم داشت، این فصل فشار روانی زیادی را تجربه کرد اما فارغ از آن از نظر دوندگی نتوانسته رضایت کادرفنی را جلب کند و به نظر می رسد دلیل اصلی نیمکت نشینی اش هم همین موضوع بوده است.

در کنار او مهدی مهدی خانی دیگر بازیکنی است که در ترکیب ثابت قرمزها در خط حمله به میدان رفته است، مهاجم شماره ۹ تیم پرسپولیس یکی از تعویضی های ثابت این تیم است اما هنوز نتوانسته تاثیر خاصی را از خود نشان دهد.

او در چند بازی به عنوان مهره ذخیره بازی کرد و این در حالی بود که در زمان نیمکت نشینی اش، انتقادات و سوالات زیادی خطاب به کادرفنی انجام می‌شد تا این که مطهری غیبت او در ترکیب را به عدم آمادگی مرتبط دانست.

با این حال مهدیخانی امروز از سوی یحیی گل محمدی در ترکیب ثابت پرسپولیس مقابل مس نوین کرمان به میدان رفته است و امیدوار است در کنار عبدی بتواند در خط حمله قرمزها عملکرد درخشانی داشته باشند.

7655