پیام سربسته عالیشاه به بازیکنان پرسپولیس؛ در انتخاب سرمربی دخالت نکنید!

پیام سربسته عالیشاه به بازیکنان پرسپولیس؛ در انتخاب سرمربی دخالت نکنید!

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان پرسپولیس صحبت‌های مهم و جالب توجهی را در خصوص آینده نیمکت این تیم مطرح کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حالی با اوسمار ویرا به عنوان قهرمانی بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر رسید که انتظار می‌رفت قرارداد این مربی برزیلی تیم تمدید شود.

سرمربی برزیلی به بهانه بیماری همسرش از ایران رفت. مسئولان باشگاه پرسپولیس طی گفت‌وگویی که با این مربی برزیلی داشتند اعلام کردند تا پایان هفته منتظر پاسخ نهایی سرمربی برزیلی خواهند ماند اما پاسخ اوسمار به ادامه همکاری با سرخ‌پوشان منفی بوده و این مربی برنامه‌ای برای بازگشت به ایران ندارد.

این در شرایطی‌ست که روز گذشته امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در واکنش به جدایی اوسمار ویرا، گفت: در نیم فصل رضا درویش از من، وحید امیری و علیرضا بیرانوند در خصوص سرمربی تیم سوال کرد و من به او گفتم شما هرکسی را می‌خواهید به عنوان سرمربی انتخاب کنید. این در حیطه اختیارات شماست و این موضوع به ما ارتباطی ندارد و من تمام تلاشم را می‌کنم تا در خدمت تیم باشم. طبعا شما یکی را به عنوان سرمربی انتخاب می‌کنید وظیفه ماست تا از وی حمایت کنیم. اکنون نیز همان است و ما در این خصوص صحبت نمی‌کنیم.

صحبت‌های عالیشاه زمانی اهمیت پیدا می‌کند که بفهمیم در روزهای که باشگاه به دنبال راضی کردن اوسمار برای ادامه همکاری بوده و در کنارش مذاکرات را برای جانشین این مربی برزیلی پیش می‌برد؛ برخی بازیکنان پرسپولیس در اقدامی عجیب و بی‌سابقه با توجه به ارتباطات خود، گزینه‌های مدنظرشان را برای هدایت سرخ‌پوشان به باشگاه معرفی کرده‌اند!

به نظر می‌رسد عالیشاه به عنوان کاپیتان سرخ‌پوشان به صورت سربسته به هم‌تیمی‌های خود اعلام کرده که اجازه دخالت در امور باشگاه و انتخاب سرمربی را ندارند و این وظیفه‌ باشگاه و مدیریت آن است که در خصوص این موضوع تصمیم‌گیری کند.

لازم به ذکر است کاپیتان پرسپولیس در نیم فصل نیز با توجه به حواشی به وجود آمده در مورد دخالت بازیکنان در مورد انتخاب سرمربی جدید، با انتشار متنی واکنش نشان داد و اعلام کرد ما بازیکنان به هیچ وجه در انتخاب سرمربی تیم دخالت نخواهیم کرد.

شب گذشته نیز علیرضا بیرانوند سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس نیز نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و در تایید حرف‌های عالیشاه، اعلام کرد: من بازیکن حرفه‌ای هستم و نباید در این خصوص صحبت کنم و تصمیم با باشگاه است.

7474