جانشین ویرا در پرسپولیس؛ اسکوچیچ یا مهدی تارتار؟

جانشین ویرا در پرسپولیس؛ اسکوچیچ یا مهدی تارتار؟

پایگاه خبری فوتبالی- جانشین اوسمار ویرا در پرسپولیس چه کسی خواهد بود؟

به گزارش فوتبالی، همانطور که دیروز خبر داده بودیم، اوسمار ویرا بعد از قهرمانی با پرسپولیس در لیگ برتر، به خاطر شرایط خانوادگی‌اش ترجیح داد از این تیم جدا شود و در کنار خانواده‌اش باشد.

پیش از این، باشگاه پرسپولیس تا آخر هفته به سرمربی‌اش مهلت داده بود که تکلیفش با این باشگاه را مشخص کند و حالا که اوسمار، 48 ساعت قبل از پایان این مهلت، پاسخ نهایی‌اش را داده، هواداران این تیم منتظرند ببینند که کدام مربی قرار است هدایت تیم محبوبشان را برای فصل آینده به عهده بگیرد.

فعلا که اکثر گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که پرسپولیس از طریق یکی از شاگردان سابق دراگان اسکوچیچ، مذاکراتی با سرمربی اسبق تیم ملی داشته و با او به توافق رسیده و احتمال بازگشت این مربی کروات به ایران وجود دارد.

البته که در بازار شایعات، اسکوچیچ تنها گزینه پرسپولیس نیست و گفته می‌شود که قرمزها دوست دارند یک مربی برزیلی را به عنوان جانشین ویرا انتخاب کنند تا او همانند اوسمار، فوتبالی هجومی و تماشاگرپسند را با تیمش ارائه کند.

اما یک گزینه ایرانی هم روی میز رضا درویش است که علی پروین به شدت از او حمایت می کند و اتفاقا شانس کمی هم ندارد. مهدی تارتار، بازیکن سابق پرسپولیس و البته پیشکسوت این تیم که فصل پیش در ملوان عملکرد نسبتا خوبی داشت. شنیده ها حاکی از آن است که علی پروین به رضا درویش توصیه کرده که در صورتی که نتوانست گزینه خارجی خوبی برای تیم انتخاب کند، مهدی تارتار را سرمربی پرسپولیس کند. 

حالا باید منتظر ماند و دید که نهایتا تکلیف نیمکت پرسپولیس چه خواهد شد و کدام مربی جای اوسمار ویرا را روی نیمکت این تیم خواهد گرفت.

7474