عکس؛ در آغوش کشیده شدن مسی توسط لاپورتا

عکس؛ در آغوش کشیده شدن مسی توسط لاپورتا

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا، با جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس قبلی باشگاه بارسلونا رابطه‌ی خوبی نداشت و یکی از دلایل اصلی او برای جدایی در تابستان گذشته، رفتار هایی بود که این مدیران داشتند. اکنون خوان لاپورتا به عنوان رئیس جدید باشگاه بارسلونا انتخاب شده است و رابطه‌ی خوبی با لیونل مسی دارد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا فرداشب به مصاف پاری سن ژرمن خواهد رفت و دیدار برگشت مرحله‌ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را مقابل پی اس جی و در پاریس برگزار خواهد کرد. لیونل مسی در این سفر با خوان لاپورتا دیداری کوتاه داشت و رئیس جدید باشگاه بارسلونا او را در آغوش کشید. لاپورتا با درصد بالایی از آرا انتخاب شد و به نظر می‌رسد که رابطه‌ی بسیار خوبی هم با مسی دارد چرا که در دوران اول مدیریت خود هم ارتباطی بسیار خوب با مسی داشت.

لیونل مسی

مسی هنوز قرارداد خود را تمدید نکرده است و این احتمال وجود دارد که در تابستان آینده از جمع آبی و اناری پوشان جدا شود. در نهایت باید دید که چه اتفاقی پیرامون این قضیه رخ خواهد داد چرا که با آمدن لاپورتا ممکن است نظر مسی هم عوض شود و در باشگاه بماند و احساس کند که شرایط برای او تغییر کرده است.

1470