موریبا پس از گلزنی: حس من فراموش‌نشدنی است؛ تقدیم به پدر و مادرم!

موریبا پس از گلزنی: حس من فراموش‌نشدنی است؛ تقدیم به پدر و مادرم!

پایگاه خبری فوتبالی – بازیکن جوان تیم بارسلونا پس از گلزنی در بازی مقابل اوساسونا نمی‌تواند خوشحالی خود را از این اتفاق پنهان کند.

به گزارش فوتبالی، موریبا پس از پایان بازی به ال سادار گفته: به شوت زدن علاقه دارم. نمی‌دانم که چگونه توپ را روی پای چپم قرار دادم اما خدا را شکر که توپ گل شد. هیچ‌وقت این گل را فراموش نمی‌کنم. آن را با خودم تا لحظه مرگم درون قبر حفظ می‌کنم. آنسو با من مانند یک برادر است و من او را بسیار دوست دارم. خوشحالم که گلم را وارد همان دروازه ای کردم که آنسو اولی گلش را وارد آن کرده.

موریبا در ادامه افزود: از زمانی که اولین بازی‌ام را انجام دادم کومان به من گفت در جست و جوی گل باشم و این کاری بود که انجام دادم. هرگز تصور نکردیم که جنگ قهرمانی تمام شده. سخت است امامی‌خواهیم بچنگیم. در خون ما جنگندگی وجود دارد. در لاماسیا چیزهای زیادی یاد گرفتم و به خوبی به من نکات مهمی یاد دادند. گلم را به خانواده و پدر و مادرم تقدیم می‌کنم.

هافبک تیم بارسلونا درباره دربی مادرید گفت: باید به شرایط در لالیگا دقت کنیم. باید امیدوار باشیم که هر ۲ تیم امتیاز از دست بدهند یا اتلتیکو که در صدر قرار گرفته شکست بخورد.

1101