سه تیم انگلیسی به دنبال خرید پدیده 18 ساله بارسلونا

سه تیم انگلیسی به دنبال خرید پدیده 18 ساله بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - درخشش ایلایکس موریبا هافبک 18 ساله آکادمی بارسلونا در تیم بزرگسالان باعث شده تا این بازیکن مشتریان پر و پا قرصی پیدا کند.

به گزارش فوتبالی،  تمدید قرارداد ایلایکس با بارسا به خاطر درخواست های وکلایش به مشکل خورده است. در حال حاضر موریبا تا 2022 با بارسا قرارداد دارد یعنی اگر کاتالان ها حاضر به فروشش نشوند در تابستان سال آینده می تواند به صورت رایگان جدا شود. ایلایکس در انتظار این که بداند آیا قراردادش با بارسلونا تمدید می شود یا نه، با پیشنهادهایی از جانب سه غول فوتبال انگلیس مواجه شده است. دیلی میل گزارش داده است که منچسترسیتی، منچستریونایتد و چلسی با نمایندگان این بازیکن تماس گرفته اند و در مورد جذب وی پرسیده اند.

رقم فسخ قرارداد موریبا 100 میلیون یوروست اما مشکلات مالی کاتالان ها شاید باعث شود تا حاضر شوند تا این بازیکن جوان را در همین تابستان با قیمتی معقول بفروشند تا او را سال آینده رایگان از دست ندهند. بارسا مشکلی با تمدید قرارداد ایلایکس ندارد اما به شرطی که این بازیکن و وکلایش درخواست های مالی خود را معقول تر کنند. به هر صورت بارسا با توجه به خرید احتمالی واینالدوم به نظر نمی رسد که نگرانی چندانی از خط هافبک داشته باشد.

4125