واکنش ابهام‌آمیز پدر پدیده بارسلونا به پیشنهاد رئال مادرید

واکنش ابهام‌آمیز پدر پدیده بارسلونا به پیشنهاد رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - ایلایکس موریبا 18 ساله یکی از پدیده های لالیگا و بارسلونا است. این بازیکن در آستانه گلزنی در ال کلاسیکوی اخیر و نجات بارسا قرار داشت اما ضربه اش به تیرک خورد. این بازیکن پیشرفت فوق العاده ای داشته اما فقط یک سال دیگر یعنی تا سال 2022 با بارسا قرارداد دارد و کاتالان ها باید مراقب باشند که او را از دست ندهند. حالا مامادی موریبا پدر این بازیکن در مصاحبه ای با رادیو سر کاتالونیا در مورد آینده وی صحبت کردند.

به گزارش فوتبالی، مامادی در این مصاحبه به همه سوالات به جز یک سوال، پاسخ شفاف داد. سوالی با این مضمون:" رئال مادرید چه؟" زمانی که پدر موریبا با سوالی در مورد پیشنهاد رئال مادرید مواجه شد، لبخند زد و پس از سکوتی طولانی و ابهام آمیز گفت:" رئال مادرید؟ نه، بهتر است که بی خیال این بحث شویم و در مورد چیز دیگری صحبت کنیم. اولویت ما بارسلونا است. در این باشگاه راضی و خوشحال هستیم. باید از کومان به خاطر فرصتی که به پسرم داده است، تشکر کنیم. صحبتی نیست. عجله ای نداریم. آینده ایلایکس به باشگاه بارسلونا بستگی دارد. در این جا خوشحال هستیم. همه چیز به روند مذاکرات بستگی دارد. اگر بارسا بخواهد می خواهیم به این روند ادامه بدهیم. در حال حاضر من مذاکرات را مدیریت می کنم. قبلا با جاناتان بارنت (وکیل گرت بیل) در ارتباط بودم اما حالا خودم شرایط را مدیریت می کنم."

وی گفت که ایلایکس در سال گذشته پیشنهادهای مهمی دریافت کرده است:" سیتی، چلسی و یوونتوس پیشنهادهای بهتری نسبت به بارسا دادند. از همه امکانات باشگاه منچسترسیتی بازدید کردیم اما در نهایت تصمیم گرفتیم که در بارسلونا بماند."

4125