بارسلونا مدافع تازه‌واردش را می‌فروشد تا یک بازیکن جدید بخرد!

بارسلونا مدافع تازه‌واردش را می‌فروشد تا یک بازیکن جدید بخرد!

پایگاه خبری فوتبالی - عملکرد ضعیف بارسلونا در فصل نقل و انتقالات تابستانی با انتقادهای زیادی از جانب هواداران این تیم همراه شده است.

به گزارش فوتبالی، بارسا حالا می خواهد هر طور که شده در آخرین ساعات نقل و انتقالات تابستانی یک خرید جذاب در خط هافبک داشته باشد تا دل هوادارانش را به دست بیاورد. لاپورتا مدیر بارسلونا برای این کار یک راهکار عجیب دارد: فروش امرسون مدافع راست برزیلی که در این تابستان به بارسلونا ملحق شده است.

در حقیقت لاپورتا و کومان به این نتیجه رسیده اند که می توانند از پول فروش امرسون به تاتنهام و انتقال ایلایکس موریبا به لایپزیش استفاده کنند و یک خرید جذاب داشته باشند.

بارسا از فروش امرسون 30 میلیون یورو درآمدزایی می کند که از این مبلغ 3 میلیون یورو نصیب بتیس می شود. از سویی کاتالان ها از فروش ایلایکس موریبا محصول آکادمی خود به لایپزیش نیز 15 میلیون یورو درآمدزایی می کنند و بدین ترتیب 42 میلیون یورو برای یک خرید لحظه آخری در اختیار خواهند داشت.

امرسون در بازی اخیر بارسا مقابل ختافه عملکرد ضعیفی داشت اما با این وجود تمایلی به جدایی ندارد اما اصرار مدیران بارسا احتمالا  نظر وی را تغییر خواهد داد. کومان نیز به نظر می رسد که بالاخره می تواند با فروش امرسون به خواسته اش برسد و صاحب یک چهره جدید در خط هافبک شود. مربی هلندی حضور بوسکتس، دی یونگ و پدری در خط هافبک را کافی نمی داند و به دنبال جذب یک چهره دونده و جنگنده است.

4125