پدر پدیده بارسلونا: قرار بود با منچستر سیتی قرارداد امضا کنیم

پدر پدیده بارسلونا: قرار بود با منچستر سیتی قرارداد امضا کنیم

پایگاه خبری فوتبالی – پدر موریبا اعلام کرده موریبا در آستانه بازی تحت نظر پپ بوده اما با یک توافق مناسب در بارسلونا مانده.

به گزارش فوتبالی،‌ ایلاکس موریبای ۱۸ ساله یکی از پدیده‌ها باشگاه بارسلونا و یکی از جدیدترین محصولات لاماسیا است که هم اکنون به ترکیب اصلی آبی و اناری‌ها زیر نظر رونالد کومان راه یافته. او البته طبق اظهارات پدرش در آستانه امضای قرارداد با سیتی و کار با پپ گواردیولا بود اما تصمیم گرفته در بارسلونا بماند.

کوروما در گفت و گوی با رسانه اسپورت گفته: در جریان اولین قرارداد موریبا با مسئولین بارسلونا همه چیز به خوبی پیش نرفت. با چیکی بگریستین که مدیر ورزشی منچستر سیتی است ملاقات کردیم و او به ما تمام پروژه‌شان را توضیح داد. آن را دوست داشتیم زیرا آن‌ها سرمایه‌گذاری زیادی روی موریبا انجام می‌دادند. چند هفته بعد بلیت داشتیم تا به شهر منچستر سیتی سفر کنیم و با سیتیزن‌ها قرار داد امضا کنیم.

کوروما در ادامه افزود: صبح روزی که قرار بود به آن‌جا برویم ماجرا را منتفی کردم. می‌خواستم ایلاکس یک الگو و مرجع برای نسل بعد بارسلونا باشد. دوستان او همه رفته بودند. اگر او می‌ماند یعنی بارسلونا به بازیکنان جوانش اهمیت می‌دهد.  سعی کردیم به توافقی برسیم که به نفع همه باشد.

1101