عکس؛ دلداری په په به رونالدو پس از نگرفتن پنالتی!

عکس؛ دلداری په په به رونالدو پس از نگرفتن پنالتی!

پایگاه خبری فوتبالی - در دقیقه 94 بازی یوونتوس و پورتو، کریستیانو رونالدو درون محوطه‌ی جریمه سرنگون شد و انتظار داشت تا داور مسابقه خطای پنالتی اعلام کند اما این اتفاق نیفتاد در واقع نظر داور بازی خلاف نظر فوق ستاره پرتغالی بود چرا که رونالدو معتقد بود که روی او پنالتی شده است.

به گزارش فوتبالی، چندین ثانیه پس از این صحنه، داور بازی سوت پایان را زد و اعلام کرد که اتاق بازبینی ویدیویی خطای پنالتی تشخیص نداده است و همین مسئله خشم کریستیانو رونالدو را برانگیخت. فوق ستاره پرتغالی به شدت اعتقاد داشت که روی او مرتکب خطای پنالتی شده‌اند و اعتراض می‌کرد. په په که دوست صمیمی کریستیانو رونالدوست، بالاسر او رفته و رونالدو را آرام کرد و با او به صحبت کردن پرداخت و سعی کرد از ارتباط خوب و دوستانه‌ای که با رونالدو دارد استفاده کند چرا که سال ها در رئال مادرید و تیم ملی پرتغال هم‌بازی بوده‌اند و اکنون در جدال پورتو و یووه با هم رو در رو شده‌اند.

در هر صورت با به صدا درآمدن سوت پایان بازی، یاران رونالدو با نتیجه‌ی دو بر یک مغلوب شدند و اکنون در بازی برگشت نیاز به یک کامبک برای صعود خواهند داشت و باید دید چه اتفاقاتی رقم می‌خورد.

1470