په په بزرگ ترین ترس رونالدو در زمین فوتبال را لو داد

په په بزرگ ترین ترس رونالدو در زمین فوتبال را لو داد

پایگاه خبری فوتبالی - په په مدافع باتجربه فوتبال پرتغال که حالا در پورتو توپ  می زند گفت که کریستیانو رونالدو بهترین بازییکن تاریخ است. هر دو بازیکن سالها در رئال و تیم ملی پرتغال با همدیگر هم تیمی بوده اند. په په در مصاحبه با TnT Sports گفت:" کریستیانو را خیلی تحسین می کنم و از زمان حضورم در رئال همه این را می دانند. او از نظر من بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است."

به گزارش فوتبالی، په په په در ادامه تمجیدهایش از رونالدو گفت:" او کاری را انجام داده که هیچ کس انجام نداده بود. در انگلیس، اسپانیا و ایتالیا موفق شده و با تیم ملی پرتغال به جام رسیده است. ما کشوری با ده میلیون نفر جمعیت هستیم. او کاپیتان تیم ما بوده است. برخی اوقات افراد در حالی از دیگران انتقاد می کنند که شناختی از آنها ندارند."

بازیکن پورتو گفت که کریستیانو رونالدو مسئولیت پذیر است و زمانی را یادآوری کرد که ستاره پرتغالی به هم تیمی اش موتینیو روحیه داد تا در یورو 2016 مقابل لهستان در یک چهارم نهایی پنالتی بزند. په په در این باره گفت:" فقط کافی است که به کاری که رونالدو در یورو کرد، نگاه کنید. زمانی که موتینیو را صدا کرد تا پنالتی بزند. او عظمت و بزرگی خود را در این لحظه نشان داد. این بخشی از شخصیت رونالدو است. "

په په از سویی گفت که رونالدو از ضرباتی که در حین بازی فوتبال به سر برخورد می کنند هم می ترسد. مدفاع پرتغالی بیان کرد:" یادم است که برخوردی با سرم انجام شد و رونالدو به من گفت:"په په، خطرناک است. ضربه به سر خطرناک است." در آن زمان در رئال بودیم و کاسیاس دو بار با سرم برخورد کرد. در یکی از دفعات رونالدو برای ملاقات با من به بیمارستان آمد چرا که حس می کردیم شرایط نگران کننده است. وقتی در بازی پورتو و یووه مقابل هم قرار گرفتیم هم گفت که ضربه به سر خطرناک است."

4125