عکس؛ بزن قدش طارمی با په په مثل کریستیانو رونالدو!

عکس؛ بزن قدش طارمی با په په مثل کریستیانو رونالدو!

پایگاه خبری فوتبالی - پورتو موفق شد با شکست اسپورتینگ فارنزه در این هفته از رقابت‌های لیگ پرتغال، سه امتیاز را بدست بیاورد، مهدی طارمی در این بازی عملکرد خوبی داشت و با گلی که در دقیقه 15 به ثمر رساند، زمینه ساز پیروزی را فراهم کرد. او پس از گلزنی در شادی خود با په په، مدافع پرتغالی سابق رئال مادرید، حرکت "بزن قدش" را انجام داد، در واقع همان حرکتی که په په و کریستیانو رونالدو در دوران هم‌تیمی بودنشان در رئال مادرید و تیم ملی پرتغال انجام می‌دادند.

به گزارش فوتبالی، در رئال مادرید، په په و کریستیانو رونالدو هم‌تیمی بودند و از آنجا که هموطن بوده و هر دو پرتغالی بودند و در تیم ملی کشورشان هم کنار هم بودند، رابطه‌ای بسیار گرم و صمیمی داشتند و به همین جهت در شادی پس از گل همواره کنار هم قرار می‌گرفتند و حرکت high five یا همان بزن قدش را انجام می‌دادند. اکنون طارمی هم پس از گل سه امتیازی که برای پورتو به ثمر رساند و تک گل تیمش بود، همین شادی را با په په تکرار کرد.

گفتنی است که در مرحله‌ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس با پورتو بازی خواهد کرد و په په و مهدی طارمی قرار است مقابل کریستیانو رونالدو قرار بگیرند، دیداری که اگر طارمی در آن حضور داشته باشد، برای هواداران ایرانی جذاب و قابل توجه خواهد شد.

1470