حمله به مدافع پورتو: دوران فوتبال «په‌په قورباغه» تمام شد!

حمله به مدافع پورتو: دوران فوتبال «په‌په قورباغه» تمام شد!

پایگاه خبری فوتبالی - کارن بردی نایب رئیس باشگاه وستهام در ستون هفتگی خود در نشریه سان حمله بی سابقه ای را به په په مدافع پورتو به خاطر جنجال های این بازیکن در بازی مقابل اسپورتینگ داشته است.

به گزارش فوتبالی، په په احتمالا به خاطر درگیری های پایان بازی اسپورتینگ و پورتو و حمله به مدیران تیم حریف با جریمه سنگینی مواجه خواهد شد. حالا بردی در ستون خود نوشته است:" شکلک "په په قورباغه" نماد نفرت است و حالا در مورد یک په په دیگر هم این اتفاق رخ داده است. البته او یک قورباغه نیست بلکه اسم اصلی‌اش کپلر لاوران دلیما فریرا است که رکورد دار رفتار خشونت آمیز و وحشیانه در دوران فوتبالش بوده است. دوران زیادی از فوتبال په په نیامده است. به زودی 39 ساله می شود و برخی اطلاعات می گویند که دو سال دیگر بازی می کند. درک می کنم که می گویند یک بازیکن باید درون زمین بجنگد اما این که 20 سال این گونه رفتار کنی، خوشایند نیست."

بردی با اشاره به درگیری های په په با کاسکرو، آلبین و مسی نوشته است:" په په با دوران فوتبالش وداع کرد و کسی که این قدر قصی القلب است، نباید در فوتبال حضور داشته باشد. وجود این همه نفرت در این بازیکن بهترین دلیل است تا درهای استادیوم را به رویش ببندیم.اتفاقی که هفته گذشته در دراگائو رخ داد، پایان فوتبال "په په قورباغه" بود."

البته فعلا فقط دو جلسه محرومیت برای په په در نظر گرفته شده اما احتمالا این محرومیت افزایش می یابد که فدراسیون فوتبال پرتغال این مدافع را بین دو سال تا دو ماه محروم خواهد کرد.

4125