فان؛ اگر موهای رونالدو را به په په بدهیم چه شکلی می‌شوند؟

فان؛ اگر موهای رونالدو را به په په بدهیم چه شکلی می‌شوند؟

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو و په په به عنوان دو بازیکن پرتغالی، ارتباط بسیار خوب و صمیمانه‌ای با هم دارند. آن‌ها سال ها در رئال مادرید و تیم ملی پرتغال کنار هم بازی کرده‌اند و در بازی های میان پورتو و یوونتوس هم که با هم روبرو شدند، با یکدیگر خوش و بش کرده و ارتباط خوبی داشتند.

به گزارش فوتبالی، ارتباط میان په په و رونالدو در حدی صمیمانه و مثبت است که پس از بازی رفت پورتو و یوونتوس، این په په بود که پیراهن های کریستیانو رونالدو را برای هم‌تیمی هایش به یادگاری گرفت. په په هنوز هم با توجه به سن بالایی که دارد، توانایی های بسیار بالایی دارد. او به تازگی در مسیر تمدید قرارداد با پورتو قرار گرفته است و اینطور که پیداست قرار است تا 42 سالگی در سطح اول فوتبال پرتغال بازی کند. اکنون به همین مناسبت و اینکه توانست کریستیانو رونالدو و یارانش را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کند، در پایان مرحله‌ی یک هشتم نهایی نگاهی طنزآمیز داریم به قیافه‌ی جدید په په و رونالدو در صورت تغییر مدل مو هایشان با یکدیگر!

رسانه Inside football پس از اینکه رونالدو توسط یاران په په حذف شد این طرح جالب را رونمایی کرد که نشان دهنده‌ی رفتن په په در نقش رونالدو برای تیمش است!

1470