مدیرعامل ذوب آهن: دلیل انصراف مجیدی را نمی‌دانم/ قبل از فسخ قرارداد حسینی سراغ او نرفتیم

مدیرعامل ذوب آهن: دلیل انصراف مجیدی را نمی‌دانم/ قبل از فسخ قرارداد حسینی سراغ او نرفتیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره انتخاب سرمربی این تیم توضیح داد.

به گزارش فوتبالی، تکلیف جانشین رحمان رضایی بالاخره مشخص شد و مجتبی حسینی سرمربی سابق نفت مسجدسلیمان، از امروز کارش با ذوب آهن را استارت خواهد زد.

مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی درباره انتخاب حسینی گفت: حسینی مربی ای بوده که سابقه کار در ذوب آهن را داشته و با شرایط تیم آشناست. او ابتدای فصل هم یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم بود که نهایتا دیروز و بعد از فسخ قرارداد او با نفت مسجدسلیمان، با او صحبت کردیم و برای همکاری با این مربی به توافق رسیدیم.

حسینی در شرایطی به عنوان سرمربی جدید ذوب آهن کارش را شروع خواهد کرد که از هفته گذشته اخباری درباره مذاکره باشگاه ذوب آهن با این مربی در برخی رسانه‌ها منتشر شده بود. خبری که فریدونی شدیدا آن را رد می‌کند: اصلا تا دیروز با حسینی صحبتی نداشتیم. او با باشگاه نفت مسجدسلیمان قرارداد داشت و وقتی جدایی‌اش از این تیم قطعی شد، او را به اصفهان دعوت کردیم تا با او مذاکره کنیم.

سوال بعدی ما از مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره استوری دیشب فرهاد مجیدی و انصراف او از سرمربیگری تیم اصفهانی است. پاسخ فریدونی را بخوانید: ما چند گزینه برای سرمربیگری تیممان داشتیم که فرهاد مجیدی یکی از آنها بود و همانطور که خودش گفته با او جلسه داشتیم اما دیشب و در شرایطی که هیات مدیره هنوز برای انتخاب سرمربی جدید به نتیجه نرسیده بود، مجیدی به دلایلی که من در جریانش نیستم آن استوری را منتشر کرد و با توجه به آنکه او و حسینی دو گزینه نهایی سرمربیگری ذوب آهن بودند، نهایتا حسینی به عنوان سرمربی جدید تیممان انتخاب شد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در پایان صحبتهایش شایعه شرط مجیدی برای این باشگاه که درباره جدایی از این تیم در صورت داشتن پیشنهاد از استقلال بود را رد کرده است: مجیدی هیچ شرطی نگذاشته بود و این فقط یک گمانه زنی رسانه ای است.

1984