فریدونی: ذوب آهن از انتهای جدول جدا می‌شود/ به حسینی اولتیماتوم ندادیم

فریدونی: ذوب آهن از انتهای جدول جدا می‌شود/ به حسینی اولتیماتوم ندادیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اعتقاد دارد دیر اعلام شدن رای دیدار سایپا و پیکان از سوی کمیته استیناف به تیم‌های پایین جدول استرس وارد می‌کند.

به گزارش فوتبالی، مجتبی فریدونی در خصوص تاخیر کمیته استیناف برای صدور رای دیدار سایپا و پیکان گفت: واقعا دلیل این همه تاخیر در اعلام رای را متوجه نمی‎شوم. قرار است امروز جلسه رسیدگی به این پرونده برگزار شود و امیدواریم هر چه زودتر رای این بازی صادر شود زیرا اگر کمیته استیناف رای کمیته انضباطی را عوض کند، معادلات انتهای جدول به طور کل تغییر خواهد کرد.

وی افزود: ما به عنوان تیم پانزدهم قراراست فردا با تراکتور بازی کنیم اگر سه امتیاز بازی با پیکان از سایپا کسر شود، آنها هم مثل ما 22 امتیازی می‌شوند. اگر رای آن بازی صادر شده بود، استرس تیم ما کاهش پیدا می‌کرد و با استراتژی بهتری برابر تراکتور به میدان می‌رفتیم.

فریدونی در مورد روند پرنوسان ذوب آهن در نتیجه گیری حتی بعد از آمدن مجتبی حسینی عنوان کرد: در هر حال تعطیلی‌های لیگ روی روند نتیجه‌گیری تیم ما بی‌تاثیر نبوده است و اعتقاد دارم در بازیهای پیش رو نتایج بهتری کسب می‌کنیم و از انتهای جدول جدا خواهیم شد.

او در خصوص اینکه آیا به سرمربی تیمش اولتیماتومی داده یا نه گفت: اولتیماتوم که نه اما از کادرفنی و بازیکنان درخواست کردیم با انرژی و توان بیشتر تمرین و بازی کنند تا تیم به موفقیت برسد.

مدیرعامل ذوب آهن در مورد انتخاب امیر عطابخش – که پیش از این در تیمهای والیبال و بسکتبال مسئولیت داشته -  به عنوان مدیراجرایی تیم فوتبال ذوب آهن بیان کرد: عطابخش قرار نیست مربیگری کند که برخی از انتخاب او انتقاد می‌کنند. او قرار است رابط بین تیم و باشگاه باشد و مسائل مربوط به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال را پیگیری کند.

بخش آخر صحبتهای فریدونی درباره میزان پرداختی این باشگاه به بازیکنانش بود: طبق برنامه، تا امروز 60 درصد به بازیکنان پرداختی داشته ایم و قرار است تا انتهای فصل 30 درصد از مبلغ قرار داد بازیکنان را پرداخت کنیم و تا آن زمان 10 درصد دیگر را هم به حسابشان واریز خواهیم کرد و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

9697