مجتبی حسینی: همه باید بزرگی ذوب آهن را قبول کنند

مجتبی حسینی: همه باید بزرگی ذوب آهن را قبول کنند

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان می‌گوید تیمش مقابل گسترش فولاد بازی فکورانه‌ای ارائه داده است.

به گزارش سایت نود، مجتبی حسینی سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز در چارچوب جام حذفی اظهار کرد: در ابتدا از مسئولان گسترش فولاد تشکر می‌کنم که با توجه به شرایط بد جوی، زمین را برای این دیدار آماده کرده بودند. با توجه به شرایط بد جوی و زمین، بازی در ابتدا تحت تاثیر قرار گرفت ولی در نیمه دوم بازیکنان ما با ارائه یک بازی فکورانه به پیروزی رسیدند. من به همه آن‌ها خداوقت می‌گویم.

او با بیان اینکه جامعه فوتبال باید ذوب آهن را به عنوان یک تیم بزرگ قبول کند،‌ گفت: نباید ما را به عنوان شگفتی‌ساز رقابت‌ها معرفی کنند. چون بازیکنان ما شایسته تقدیر هستند. در زمان گل‌محمدی هم تیم خوب کار می‌کرد ولی به خاطر مصدومیت چند بازیکن بزرگ ما، به تیم شوک وارد شد که البته رفته رفته شرایط بهتر شد و کیفیت خوب‌مان را نشان ندادیم.

حسینی درباره مصدومیت علی همام در این بازی گفت: این بازیکن به علت سردی هوا دچار گرفتگی کشاله ران شد که باید وضعیت او را بررسی کنیم تا میزان مصدومیتش مشخص شود.

وی درباره ۴ تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: همه تیم‌ها در جام حذفی مدعی قهرمانی هستند چرا که میانبری برای رسیدن به آسیا است. همه با ذهنیت قهرمانی وارد این مسابقه‌ها می‌شوند و هیچ کدام را نمی‌شود برتر از تیم دیگر دانست.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان ما امروز خیلی باانگیزه و پرتوان ظاهر شدند و از همه آن‌ها تشکر می‌کنم. البته تقویم بازی‌ها خیلی فشرده است و تیم‌ها بابت این موضوع ضربه می‌خورند. باید تعامل خوبی وجود داشته باشد تا هم باشگاه‌ها آسیب نبینند تا هم تیم ملی بتواند اردوهای خود را برپا کند.

39046