پایان کار مجتبی حسینی در ذوب آهن؟

پایان کار مجتبی حسینی در ذوب آهن؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا دیدار دیشب ذوب آهن و مس رفسنجان، آخرین بازی مجتبی حسینی به عنوان سرمربی ذوب آهن بود؟

به گزارش فوتبالی، بعد از شکست ذوب آهن به نساجی در هفته بیست و هشتم بود که شایعاتی درباره برکناری مجتبی حسینی منتشر شد که باشگاه ذوب آهن این شایعه را تکذیب و اعلام کرد که حسینی کماکان سرمربی این تیم خواهد بود. حسینی در دو هفته پایانی لیگ هم نتایج خوبی نگرفت و به سپاهان و مس رفسنجان باخت منتهی به خاطر شکست سنگین سایپا مقابل تراکتور، به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به تیم تهرانی در لیگ ماندنی شد.

درست است که حسینی توانست ذوب آهن را نهایتا در لیگ نگه دارد اما فریدونی مدیرعامل این باشگاه چند روز قبل و در گفت و گویش با خبرنگار فوتبالی به این نکته اشاره کرده بود که انتظار بیشتری از حسینی داشته است. مربی‌ای که در نیم فصل جانشین رحمان رضایی در ذوب آهن شد .

در چنین شرایطی و طبق شنیده‌های فوتبالی، حسینی که از شکست تیمش به مس رفسنجان بسیار ناراحت بوده، با ناراحتی شدید رختکن ذوب و البته ورزشگاه فولاد شهر را ترک کرده و برخی اخبار حاکی از آن است که او فصل آینده هدایت این تیم را به عهده نخواهد داشت.

برخی شایعات حاکی از آن است که باشگاه اصفهانی به دنبال دو مربی است که در لیگ بیستم با تیمهایشان نتایج نسبتا خوبی گرفتند و احتمالا یکی از آنها هدایت این تیم را قبول خواهد کرد. حالا باید دید واکنش باشگاه ذوب آهن و مجتبی حسینی به این خبر چیست.

9697