فریدونی: کسب 15 امتیاز در 15 بازی با حسینی قابل قبول نبود

فریدونی: کسب 15 امتیاز در 15 بازی با حسینی قابل قبول نبود

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: کسب 15 امتیاز در 15 بازی قابل قبول نبود به این دلیل به همکاری با مجتبی حسینی پایان دادیم.

به گزارش فوتبالی، مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ابتدا در مورد قطع همکاری با حسینی اظهار داشت: شرط ما برای ادامه همکاری با آقای حسینی کسب 20 امتیاز در نیم فصل دوم لیگ بیستم بود اما این اتفاق رخ نداد و ایشان در 15 بازی 15 امتیاز کسب کردند و این نتیجه قابل قبول اعضای هیات مدیره نبود و به این نتیجه رسیدیم که با او قطع همکاری کنیم. 

وی در مورد اینکه باشگاه ذوب آهن باید به حسینی خسارت بدهد، گفت: با حسینی قرارداد یک و نیم ساله داشتیم و مبلغی برای فسخ وجود دارد که بسیار جزئی است اما این رقم هم در شرایطی به حسینی پرداخت می شد که او بخواهد ادامه همکاری دهد اما او هم تمایل به ادامه همکاری نداشت.

او در مورد مذاکره با 6 مربی که در بیانیه باشگاه آمده و اسامی که در رسانه ها اعلام شده است بیان کرد: امروز به نتیجه رسیدیم که با حسینی قطع همکاری کنیم و هنوز مذاکره را با مربی ها آغاز نکرده ایم.

فریدونی در مورد تمدید قرارداد بازیکنانی مثل وحید محمد زاده، مجتبی حقدوست، محمد قریسی، فرشاد محمدی مهر که قراردادشان به اتمام رسیده عنوان کرد: تا سرمربی انتخاب نشود نمی توانیم کاری انجام دهیم. مربی باید انتحاب شود و بگوید کدام بازیکنان را می خواهد یا نمی خواهد.

او در مورد هدف و بودجه باشگاه ذوب آهن برای فصل آینده گفت: همیشه برای قهرمانی تیم می بندیم و باید دید چه اتفاقی رقم می خورد.

وی با تاکید بر اینکه باشگاه 60 درصد به بازیکنان پرداختی داشته است و بازیکنان به دلیل کسب نتایج ضعیف جریمه شده اند گفت: بازیکنان به دلیل کسب نتایج ضعیف  20 درصد جریمه شدند و قطعا این 20 درصد از قراردادشان کسر می شود. 20 درصد دیگر هم می ماند تا ببینیم نتیجه شکایت باشگاه سایپا به دادگاه عالی ورزش "کاس" چه می شود. تا زمانی هم که رای دادگاه کاس اعلام نشود 20 درصد مطالبه بازیکنان را پرداخت نمی کنیم.

9697