انتقاد جالب مشاورین به بوکاجونیورزی‌ها: آن‌قدر به لوگو ستاره اضافه نکنید!

انتقاد جالب مشاورین به بوکاجونیورزی‌ها: آن‌قدر به لوگو ستاره اضافه نکنید!

پایگاه خبری فوتبالی – باشگاه بوکاجونیورز قصد دارد دیگر به لوگوی خود ستاره اضافه نکند و تنها عددی معادل تعداد جام‌هایش بالای لوگو قرار دهد.

به گزارش فوتبالی، پس از آخرین قهرمانی بوکا جونیورز در سال ۲۰۲۰ که یک جام به تعداد جام‌های این تیم اضافه کرد،  بسیاری از مشاوران باشگاه بوکاجونیورز از مسئولان این تیم درخواست کرده‌اند که این باشگاه تعداد ستاره‌هایی که در لوگویش وجود دارد را کاهش دهد. بوکاجونیورز عادت دارد به جای قرارداد ستاره بالای لوگویش، با هر عنوان قهرمانی یک ستاره به داخل لوگو اضافه می‌کند و این مسئله یعنی لوگو دائما باید تغییر کند. به همین دلیل هم منطقی نیست که هر سال با لوگویی جدید پای به مسابقات گذاشته شود و باید با کاهش تعداد ستاره‌های داخل لوگو، این نماد را منطقی‌تر به نظر هواداران رساند.

در حال حاضر بوکایی‌ها ۷۰ جام (به طور کلی) دارند اما قرار دادن این تعداد ستاره داخل لوگو به یک معضل تبدیل شده. کمپانی نایکی و برای البسه این تیم نسخه ۵۲ ستاره لوگو را تولید می‌کرده و آدیداس هم نسخه ۵۰ ستاره را اما حالا پیشنهاد شده تا این باشگاه تنها ۵۰ ستاره درون لوگو قرار دهد و یک ستاره، در حالی که تعداد جام‌ها درون آن نوشته شده بالای لوگو قرار گرفته شود.

1101