احتمال تغییر لوگوی بوکاجونیورز به احترام مارادونا

احتمال تغییر لوگوی بوکاجونیورز به احترام مارادونا

خبرگزاری فوتبالی – مدیران بوکاجونیورز در حال مطالعه و بررسی شرایط هستند تا لوگوی باشگاه را به افتخار دیگو مارادونا تغییر دهند.

به گزارش فوتبالی، بوکاجونیورز تیمی است که مارادونا در آن در ۲ مقطع نزدیک به ۵ فصل بازی کرد و در نهایت هم در سال ۹۷ با لباس بوکا به فوتبال خود خاتمه داد. مارادونا همیشه طرفدار بوکاجونیورز بود و در ورزشگاه این تیم هم جایگاهی اختصاصی داشت. به همین دلیل مدیران تیم بوکاجونیورز در حال بررسی طرحی هستند که بر اساس آن لوگوی تیم آرژانتینی به احترام مارادونا تغییر کند.

تا این لحظه ۲ نفر از اعضای هیئت مدیره باشگاه (هیئت مدیره باشگاه بوکاجونیورز شامل ۲۵ عضو از طیف‌های مختلف سیاسی است) این پیشنهاد را ارائه داده‌اند تا لوگوی بوکاجونیورز به احترام مارادونا تغییر کند. این ۲ نفر سرخیو بیرنیاردلو و نستور بوسیو هستند که پیشنهاد داده‌اند یک ستاره بالای لوگو اضافه شود که شماره پیراهن مارادونا یعنی عدد ۱۰ در آن قرار گیرد.

در حال حاضر پیشنهاد مذکور در حال بررسی در باشگاه است. مارکا نوشته احتمال تصویب این طرح بعید است اما باید منتظر نظر نهایی هئیت مدیر ماند.
گفتنی است مارادونا، اسطوره آرژانتینی دنیای فوتبال در ماه نوامبر (۲۵ نوامبر) درگذشت و از آن روز باشگاه‌های مختلفی به او ادای احترام کرده‌اند.

1101