عکس؛ پاس‌گل زیبای مسی در اولین بازی 2021

عکس؛ پاس‌گل زیبای مسی در اولین بازی 2021

پایگاه خبری فوتبالی - سال 2021 میلادی هم آغاز شد و از سال 2020 میلادی عبور کردیم و باید دید که در سال جدید شاهد چه اتفاقاتی خواهیم بود. لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا، در سال 2020 اوضاع خوبی نداشت و بدون شک بدترین سال دوران حرفه‌ای خود را تجربه کرد. شاید شکستن رکورد پله تنها دستاورد او در سال 2020 باشد و اکنون مسی می‌خواهد در سال 2021، جبران مافات کرده باشد.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در اولین بازی بارسلونا در سال 2021، پاس‌گلی زیبا به فرانکی دی یونگ داد. در واقع این تک گل بارسلونا مقابل اوئسکا بود که برایشان سه امتیاز را به ارمغان آورد. مسی با سانتری زیبا از پشتِ کنج محوطه‌ی جریمه، دی یونگ را در موقعیت تک به تک قرار داد و او هم به شکل تک ضرب، دروازه‌ی حریف را باز کرد.

لیونل مسی

مسی با این پاس‌گل زمینه ساز کسب هر سه امتیاز بازی برای آبی و اناری‌ها شد و علی‌رغم اینکه گلی به ثمر نرساند اما تاثیر خود را روی این بازی گذاشت و کمک شایانی به برد بارسلونا کرد تا سال 2021 را نسبتا خوب شروع کرده باشد.

لیونل مسی

بارسلونا اولین بازی خود در سال 2021 را با پیروزی سپری کرد و باید دید که عملکرد این تیم در سال جدید میلادی به چه شکل خواهد بود.

1470