اوساگونا: پرسپولیس برای پرداخت مطالباتم پنج روز فرصت دارد

اوساگونا: پرسپولیس برای پرداخت مطالباتم پنج روز فرصت دارد

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تنها پنج روز به پرسپولیس برای پرداخت مطالباتم زمان می‌دهم و اگر اقدامی صورت نگیرد شکایتم را به فیفا می‌برم. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، کریستین اوساگونا نیم فصل دوم لیگ نوزدهم به پرسپولیس پیوست اما نتوانست عملکرد فنی چندان قابل توجهی از خودش به جای بگذارد و پس از پایان لیگ و پیش از اعزام کاروان پرسپولیس به قطر برای برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا این تیم را ترک کرد.

این مهاجم نیجریه‌ای پس از جدایی از باشگاه از بخشی از پاداش‌ها و آپشن‌های قراردادش صرف نظر کرد و  از مسوولان باشگاه قول گرفت که باقی مانده مبلغ قراردادش را که حدود ۷۰ هزار دلار بود، دریافت کند اما این کار صورت نگرفت. حالا ممکن است در آینده‌ای زود این بازیکن نیز به یکی از شاکیان پرسپولیس تبدیل شود.

اوساگونا گفت: پس از جدایی‌ام از پرسپولیس قرار شد که مسوولان مابقی مطالباتم را طبق توافق پرداخت کنند و در همین راستا هم قول‌هایی دادند اما هیچ کدام از آنها عملی نشد.

وی افزود: نه تنها قول‌ها عملی نشد بلکه جواب من را هم ندادند و مشخص است که آنها با وجود قولی که دادند، قصد ندارند اقدام کنند. من دوست ندارم برای پرسپولیس پرونده دیگری ایجاد کنم اما ممکن است مجبور به اینکار شوم.

این مهاجم نیجریه‌ای خاطرنشان کرد: تنها ۵ روز به پرسپولیس برای پرداخت مطالباتم زمان می‌دهم و اگر در این مدت اقدامی صورت نگیرد مجبورم به فیفا بروم.

6641