رونمایی از شاکی جدید پرسپولیس؛ کریستین اوساگونا

رونمایی از شاکی جدید پرسپولیس؛ کریستین اوساگونا

پایگاه خبری فوتبالی- بخشهای مهم مصاحبه خبرورزشی با کریستین اوساگونا مهاجم فصل گذشته پرسپولیس را برایتان انتخاب کردیم:

  • حضور در لیگ عراق و باشگاه الشرطه چالش جدیدی برای من بود تا بتوانم با آرامش فوتبال بازی کنم. شرایطم در تیم بسیار خوب است و توانستم در چند بازی اخیر برای الشرطه گلزنی کنم.
  • فعلاً خبری از پرداخت پول نیست و آن‌طور که مدیران باشگاه  پرسپولیس چند وقت پیش به وکیلم گفتد قصد پرداخت طلبم را ندارند. آنها اعلام کردند برای رسیدن به پولم باید به فیفا شکایت کنم. فکر می‌کنم بهترین راه همین است و من به زودی از طریق وکیلم اقدام خواهم کرد تا فیفا طلبم را از باشگاه پرسپولیس بگیرد. هواداران از من ناراحت نشوند چون مجبورم به خاطر طلبم شکایت کنم.
  • من با باشگاه پرسپولیس قرارداد داشتم ولی آنقدر اذیتم کردند، حقوقم را ندادند تا خسته شوم و از این تیم بروم. موقع جدا شدن و فسخ قرارداد از من تخفیف خواستند من هم قبول کردم مقداری از طلبم را ببخشم. قرار بود تا یک تاریخ مشخص اگر باشگاه پولم را نداد این حق را داشته باشم تا شکایت کنم. وقتی فیفا وارد عمل شود دیگر خبری از تخفیف نخواهد بود باشگاه پرسپولیس مجبور است کل طلبم را بدهد. 
  •  همه می‌دانند که به خاطر بیماری کرونا و بسته بودن پروازها نمی‌توانستم به ایران برگردم. همان موقع باشگاه خانه‌ای که در آن زندگی می‌کردم را پس گرفت و من وقتی به ایران برگشتم مجبور بودم در هتل زندگی کنم. شرایط من بسیار سخت بود و همان موقع که باشگاه این کار را کرد فهمیدم که باید پرسپولیس و ایران را ترک کنم.

    1984