پرسپولیس به دنبال پرداخت مطالبات اوساگونا

پرسپولیس به دنبال پرداخت مطالبات اوساگونا

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس به زودی مطالبات بازیکن سابق خارجی خود را پرداخت خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که قرمزها مهلتی را  برای اعتراض به پرونده اوساگونا در اختیار داشتند اما با تصمیم سرپرست این باشگاه از این کار صرفنظر کردند و حالا باید مطالبات او را پرداخت کنند.

مجید صدری پس از مشورت با معاونانش، متوجه شد که پرسپولیس در اعتراض به پرونده اوساگونا شانسی برای برنده شدن ندارد و به همین دلیل از پیگیری این پرونده در دادگاه عالی ورزش و پرداخت هزینه بی جهت خودداری کرد و حالا در تلاش است تا هرچه زودتر طلب این بازیکن را پرداخت کند.

شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که مطالبات اوساگونا تامین شده و به زودی و بعد از هماهنگی با وکیل این بازیکن، مبلغ تعیین شده از سوی کمیته انضباطی فیفا به حساب مهاجم فصل گذشته پرسپولیس واریز خواهد شد تا پرسپولیس دیگر نگرانی‌ای بابت پرونده این بازیکن نداشته باشد.

اوساگوآنا به دلیل مطالباتی که از این تیم داشته شکایت خود را به فیفا اعلام کرده و توانسته بود حکم دریافت 96 هزار دلار را دریافت کند و حالا قرمزها باید هر چه زودتر نسبت به پرداخت مطالبات این بازیکن و هزینه دادرسی این پرونده که مجموعا به 105 هزار دلار خواهد رسید، اقدام کنند تا از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی خود جلوگیری کنند.

البته در نامه ای که وکیل اوساگونا به فدراسیون فوتبال داده بود، یک روز از پایان فرصت پرسپولیس برای پرداخت مطالبات اوساگونا گذشته بود.

7655