پرداخت مطالبات اوساگونا از طریق مطالبات پرسپولیس در سازمان لیگ

پرداخت مطالبات اوساگونا از طریق مطالبات پرسپولیس در سازمان لیگ

پایگاه خبری فوتبالی- مشکل پرسپولیس برای پرداخت مطالبات کریستین اوساگونا حل شد.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم که در زمستان 1398 به پرسپولیس اضافه شد، یکی از طلبکاران جدید این باشگاه است که پس از محکوم کردن قرمزها در فیفا حالا قرار است طلب خود را به زودی از این باشگاه دریافت کند.

اوساگونا که آمارش در پرسپولیس به هیچ عنوان قابل دفاع نبود، به دلیل مطالباتش از این تیم به فیفا شکایت کرد و توانست حکم دریافت 96 هزار دلار را دریافت کند که این مبلغ با احتساب هزینه دادرسی جریمه دیرکرد به رقمی حدود 110 هزار دلار رسیده است.

از هفته گذشته اخباری مبنی بر پرداخت و تامین این رقم به اوساگونا از محل درآمدهای سازمان لیگ منتشر شده بود که عضو اقتصادی هیئت رییسه سازمان لیگ در گفت‌و‌گو با برنامه ورزش و مردم آن را تایید کرد.

صادق دوردگر، عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ در خصوص اینکه گفته می‌شود این سازمان قرار است بدهی سرخ‌پوشان به اوساگونا را پرداخت کند، گفت: کارگزار اسپانسری باشگاه پرسپولیس 42 میلیارد به ما پرداخت کرده که 33 میلیارد آن بابت 11 دیداری است که این تیم تبلیغات محیطی را اجرا خواهد کرد. با این حساب ما 9 میلیارد به پرسپولیس بدهکار می‌شویم که حدود 3 میلیارد از این مبلغ بابت مطالبات اوساگونا توسط سازمان لیگ به این بازیکن پرداخت خواهد شد. 

پرسپولیس در حالی باید این رقم را به اوساگونا پرداخت کند که او نیز به مانند گابریل کالدرون و استوکس میراث محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس است و چه بسا به زودی بوژیدار رادوشوویچ – که قراردادش در دوران مدیریت انصاری‌فرد تمدید شد – هم پرسپولیس را در فیفا محکوم کند.

7655