ده‌روسی: مسی همیشه بهترین بوده جز امسال/ توتی بهترین هم‌تیمی‌ام بوده

ده‌روسی: مسی همیشه بهترین بوده جز امسال/ توتی بهترین هم‌تیمی‌ام بوده

پایگاه خبری فوتبالی – ده‌روسی در گفت و گو با سایت فیفا اعلام کرده لواندوفسکی امسال بهترین بازیکن بوده. او همچنین گفته توتی بهترین بازیکنی است که در کنارش بازی کرده است.

به گزارش فوتبالی، دنیله ده‌روسی، هافبک سابق و متعصب تیم رم در جدیدترین گفت و گوی خود با سایت فیفا گفته: مسی همیشه بهترین بازیکن بوده اما اگر نگاهی به سال گذشته بیندازید متوجه می‌شوید لواندوفسکی شایسته دریافت جایزه توپ طلا بوده است. او قهرمان لیگ قهرمانان شده و گل‌های زیادی به ثمر رساندهاست. زمانی که به بازی‌اش نگاه گنید متوجه می‌شوید که او بهترین است. بهترین مربی سال؟ انتخاب آسانی نخواهد بود زیرا نامزدها دستاوردهای خوبی داشته‌اند. معمولا کسی که بیشترین جایزه را برنده می‌شود را به عنوان بهترین مربی انتخاب می‌کنند و به این ترتیب هانسی فلیک بهترین است.

از ده‌روسی پرسیده شد بهترین بازیکنی که در کنارش بازی کرده چه کسی بوده است که او تنها یک نام را به خاطر داشت. ده‌روسی می‌گوید: من با بازیکنانی استثنایی و قهرمانانی بزرگ هم تیمی بوده‌ام اما توتی بزرگ‌ترین آن‌ها بوده. او چیزی داشت که دیگران نداشتند. او می‌توانست هم تیمی‌هایش را در هر نقطه از زمین پیدا کند حتی اگر از او دور باشند. هیچ کس را ندیدم که مانند او در زمین مسابقه بازی کند.

1101