دانیله ده روسی: من بخشی از دارایی های رم هستم

دانیله ده روسی: من بخشی از دارایی های رم هستم

سایت رسمی فوتبالی - دانیله ده روسی در گفتگو با روزنامه رمانیستا از فشارهای " نماد رم بودن " گفته و مدعی شده که این موضوع هیچ انتخابی برای او نگذاشته و این بازیکن را تبدیل به بخشی از دارایی های هواداران رم کرده است. 

به گزارش فوتبالی، دانیله ده روسی که پس از بازنشستگی فرانچسکو توتی بازوبند کاپیتانی تیم رم را بر بازو می بندد در گفتگو با روزنامه رمانیستا گفت: " می دانید نماد رم بودن چه معنایی دارد؟ این اتفاق مسئولیتی بی اندازه روی شانه شما قرار می گذارد. این یعنی شما هیچ حق انتخابی ندارید. در گذشته وقتی پیشنهاداتی داشتم یا مشکل مالی داشتیم یا شرایط خوب نبود، نمی توانستم به پیشنهادات پاسخ دهم چون این حس به من القا شده بود که بخشی از دارایی رم و هوادارانش هستم. من، دانیله ده روسی، بخشی از دارایی هواداران رم هستم. "

پیش از او، فرانچسکو توتی و کاپیتان بعدی، الساندرو فلورنزی، همگی برای باشگاه محل تولد خود به میدان رفته اند. ده روسی یکی از مهمترین بازیکنان تیمی است که در تابستان امسال دستخوش تغییرات بسیار زیادی شد. او در ادامه گفت: " تیم ما خوب است و به بازیکنان جدید کمک می کند که با شرایط سازگار شوند و به نحوی مثبت و شایسته به آنها خوشامد می گوید. اگر دست من بود تمام هم تیمی هایم را نگه می داشتم خصوصا که ما بسیار به هم عادت کرده بودیم و وقتی کسی می رود بسیار ناراحت کننده است. اما این نظر مربی، مدیرعامل و مدیر است و ما باید همه این ها را بپذیریم. من درباره این چیزها اطلاعی ندارم و شاید نباید داشته باشم. می دانم که این تیم با بازیکنان تاثیرگذار جدیدش بسیار قوی است. رابین اولسن من را یاد کوین استروتمن می اندازد. وقتی به اینجا آمد به سختی تلاش می کرد ایتالیایی صحبت کند تا بتواند با ما ارتباط برقرار کند. "

ده روسی به عنوان نماد رم از ماریا سنسی، همسر مدیرعامل سابق رم، فرانکو سنسی، که روز جمعه در سن 75 سالگی از دنیا رفت، یاد کرد. او اظهار داشت: " این خبر من را از صمیم قلب ناراحت کرد. ماریا سنسی رشد من را در این تیم دید و در طول این سال ها هرگز محبت و حمایتش را به عنوان یک هوادار واقعی از من دریغ نکرد. برای روزلا و خواهرانش آرزوی صبر می کنم. "