بارسلونا وارد هالیوود می‌شود؛ در انتظار درآمد 200 میلیونی

بارسلونا وارد هالیوود می‌شود؛ در انتظار درآمد 200 میلیونی

خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا می خواهد وارد دنیای سینما شود. سیکه رودریگز، خبرنگار اسپانیایی در رادیو کادنا سر گزارش داده است که بارسلونا جلساتی با مقامات هالیوود داشته است و امیدوار است که امیدوار است با ورود به این صنعت 200 میلیون یورو درآمدزایی کند که 100 میلیون یورو به صورت مستقیم خواهد بود و 100 میلیون یورو با پیشرفت این صنایع.

به گزارش فوتبالی، سیکه رودریگز گزارش داده است که در حال حاضر بارسلونا در تلاش است تا به بهترین شکل بتواند این توافقات را به نتیجه برساند که البته این توافق روی چهار حوزه در باشگاه تاثیرگذار خواهد بود. بدین ترتیب بارسلونا اولین باشگاه بزرگ اروپایی خواهد بود که برای توسعه تجاری و بین المللی کردن خود به سراغ هالیوود خواهد رفت تا درآمد بیشتری را کسب کند و بتواند بخشی از ضررهای ناشی از کرونا را جبران کند.

باشگاه بارسلونا البته فعلا مشخص شدن مدیر خود است. بعد از استعفای بارتومئو انتخابات ریاست بارسلونا در زمستان برگزار خواهد شد تا جانشین بارتومئو مشخص شود. باید دید که چه کسی این سمت را به عهده خواهد گرفت هر چند که در هفته های آینده رقابت داغی در پیش خواهد بود که همه منتظرند تا نتیجه آن را ببینند. بارسلونا قطعا یکی از مهمترین برندهای فوتبال در کل دنیاست.

4125