عکس؛ مورینیو در کنار بازیگر جوان و محبوب هالیوود

عکس؛ مورینیو در کنار بازیگر جوان و محبوب هالیوود

پایگاه خبری فوتبالی - تیموتی شالامی بازیگر 26 ساله و محبوب هالیوودی شب گذشته و به بهانه بازی رم و مونزا با ژوزه مورینیو ملاقات کرد.

به گزارش فوتبالی، شالامی با بیش از 17 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام، یکی از محبوب ترین بازیگران هالیوودی به شمار می رود و البته یکی از چهره های تازه سینمای دنیا به شمار می رود. شالامی سال گذشته به ستاره اصلی فیلم "تل ماسه" تبدیل شد و البته قبل از آن نیز تجربه حضور در فیلم هایی نظیر "لیدی برد"، "زنان کوچک" و "پادشاه" را هم داشت. 

ژوزه مورینیو و رم شب گذشته پیروزی ارزشمندی را در مونزا با نتیجه سه بر صفر گسب کردند. پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی تازه وارد جالوروسی ها در این بازی دبل کرد تا اولین گلهایش را برای تیم جدیدش به ثمر برساند. ایبانیز زننده گل دیگر بود. رم که در حال حاضر در صدر جدول لیگ ایتالیا با ده امتیاز از چهار بازی قرار گرفته، امید زیادی دارد تا در این فصل با هدایت مورینیو بتواند پس از سالها اسکودتو را فتح کند هر چند که کار آسانی پیش رویشان نیست. مورینیو می داند که پس از تجربیات ناموفق در تاتنهام، منچستریونایتد و ... حالا رم بهترین فرصت برایش است تا خودش را احیا کند. او سال گذشته لیگ کنفرانس را برد و امسال به دنبال فتح لیگ اروپا و سری آ خواهد بود.

4125