شکایت دیوید بکام از ستاره سرشناس هالیوود متوقف شد

شکایت دیوید بکام از ستاره سرشناس هالیوود متوقف شد

پایگاه خبری فوتبالی - دیوید بکام از یک  کمپانی بدنسازی که مارک والبرگ ستاره هالیوود نیز یکی از مالکان آن است، شکایت کرده بود و مدعی شده  بود که این شرکت به او میلیون ها دلار ضرر زده است اما در حال حاضر این پرونده متوقف شده است. 

به گزارش فوتبالی، شرکت DB Ventures Limited که زیر نظر دیوید بکام فعالیت می کند، از شرکت F45 در اکتبر 2022 شکایت کرده بود و مدعی شده بود که این شرکت به او به خاطر تبلیغات در شبکه های اجتماعی و سود سهام این شرکت، بدهکار است.

ستاره سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس قراردادی پنج ساله را با شرکت زیر نظر مارک والبرگ به امضا رسانده بود.  بکام، مالک اینتر میامی مدعی شده بود که این کمپانی باید به او سالی 1.5 میلیون دلار غرامت بپردازد.  بر اساس این قرارداد، شرکت مذکور بخشی از سهام خود را هم باید به دیوید بکام می پرداخت. 

بکام مدعی شده بود که این شرکت از پرداخت سود سهام به او خودداری کرده و خواستار دریافت 10.8  میلیون دلار غرامت شده بود. در ابتدا شرکت مارک والبرگ مدعی شده بود که بکام، بندهای قرارداد را به درستی نخوانده و قرار بود که دادگاه مربوط به این پرونده در سال 2025 برگزار شود اما حالا خبری منتشر شده که طرفین، به توافق رسیده اند و این پرونده بسته شده است. 

در واقع دو طرف در جلسه ای با وکلایشان با همدیگر آشتی کردند و قرار شد که بکام همچنان با F45 همکاری کند و به شراکت خود با مارک والبرگ ادامه بدهد. 

4125